mutamata Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 noen som vet hvordan man får bort tippex fra en bærbar pc. noen hadde sølt tippex ved siden av min pc og jeg klarte å få muse ledningen min oppi også på ved siden av tastaturet. jeg får det ikke bort med vann og papir. hva burde jeg bruke til å få det bort? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 aceton og hva er det? Lenke til kommentar
Vial Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tynner. Fjerner alt av maling. Bør brukes med forsiktighet ettersom den matter alt den kommer over Samme som negelakkfjerner bare med en litt annen literpris Brann og helsefarlig. Kjemisk formel: CH3COCH3 Smelter ved -95.4*c og koker ved 56.53*c. Fins i små mengder i urin og blod. Bør brukes under oppsyn av voksne. Oppbevares utilgjengelig for barn. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 går det ikke ann å bare skrape bort? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Mja, aceton er tøffere. Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Whitesprit og q-tips. Det enkle er som oftest det beste. Pluss at foreldrene dine har det antagligvis fra før av. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 går det ikke ann å bare skrape bort? har prøvd, men det går ikke bort. er noe med underlaget tror jeg. tror jeg prøver whitesprit og q-tips jeg. takk for forslag Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 jeg anbefaler ikke sånn negellakk fjerner til å ha bort tippex, den lager merker men jeg anbefaler witesprit til det.. virka som bare det. takker for alle forslagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå