Gå til innhold

Merkelig prising?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I såfall noe av det dummeste man kan gjøre! Det er bedre å få solgt dritten til under kostpris, enn å ha de på lager. Prisen man har gitt for de er "sunk kost". Den er irrelevant for prisingen. PCutstyr.no må skjerpe seg, ellers kommer de til å bli sittende med mye rart på lager. Ta tapet med en gang og gå videre.

Lenke til kommentar

Mja.. Men man trenger ikke å ha studert økonomi på Harward Universitetet for å lure på om de da får solgt noen i det hele tatt? Må vel være lurere å sette ned prisen? Man kan jo i stedet for en 750 MHz kjøpe en 950 Mhz og spare kr.330,-

Jeg er newbie så jeg tillater meg å stille et kanskje dumt spørmål; kan det være at 750 er en bedre prosessor?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-11 23:33, Habelihvafornoe? skrev:

I såfall noe av det dummeste man kan gjøre! Det er bedre å få solgt dritten til under kostpris, enn å ha de på lager. Prisen man har gitt for de er "sunk kost". Den er irrelevant for prisingen. PCutstyr.no må skjerpe seg, ellers kommer de til å bli sittende med mye rart på lager. Ta tapet med en gang og gå videre.

Hehe... Bed.øk. et favorittfag?

Lenke til kommentar

Hos Komplett Data selges fortsatt P4Willy 1.8 til nøyaktig samme pris som P4Northwood 1.8. Dette har de gjort helt siden lansering av Northwood.

Jeg lurer på hvem i all verden som faktisk kjøper disse "feilprisede" produktene!!!

Er det noen som kjenner noen kanskje ha-ha.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-12 01:58, Vice skrev:

Hos Komplett Data selges fortsatt P4Willy 1.8 til nøyaktig samme pris som P4Northwood 1.8. Dette har de gjort helt siden lansering av Northwood.

Jeg lurer på hvem i all verden som faktisk kjøper disse "feilprisede" produktene!!!

Er det noen som kjenner noen kanskje ha-ha.

snufs... Jeg har. :cry:

En dritt av en ekspeditør utnyttet min daværende manglende kunnskap og prakket på meg en 1.5Ghz Willamette med matchende møkkahovedkort (Aopen AX4BSPro - KUN SDRAM) og en ekstra 40 Gig HD (forsåvidt grei nok). Med nytt kabinett kom det samlet på ca. 7500 kroner!!

Siste gang jeg handler på Be*****h!! :evil:

Noen interessert i nesten nytt HK med 384MB SDRAM, forresten? Jeg vil ha RD! Og det litt raskt!! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...