Jørgen Sørheim Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har litt penger som kan sløses bort, og har noe småplukk som skal bestilles fra www.flexi-data.no fra før. Tenkte å kjøpe meg et USB-basert TV-kort (pga Shuttle), og det jeg har sett meg ut er TerraTec Cinergy 250 USB. Det koster 839kr, noe som er rundt smertegrensen, pluss minus. Har lest testen av Cinergy 200 USB på hw.no, og lurer på om de småfeilene som er nevnt, har blitt utbedret. Har ikke funnet noen særlig ekstensive tester på nettet, og ingen som har tatt for seg forskjellene mellom de to utgavene. Er det bare software-oppdatering og småplukk som er utbedret, og jeg sparer 200kr på å kjøpe den eldre versjonen, tar jeg heller den. Så.. noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 God aften.. Er på utkikk etter et USB-basert TV-kort til laptopen min jeg også.. Er i millitæret og gidder ikke krangle med 130 andre om hva jeg skal se på TV.. Da ser jeg heller det jeg vil se på laptopen.. Er det virkelig ingen som har noen erfaringer med Cinergy 250? Har leitet i 2 dager på nettet nå, men finnner ingenting Mvh. Menig Dings, SanTropp3 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 Kjøpte "kortet" uansett, kunne plukket det opp dagen etter på Flexi-data. Har brukt det i et par dager nå, og det gjør egentlig en helt kurant jobb. Lyden er litt dårlig (litt blikkboks-aktig), og det er visse forstyrrelser i bildet (men så bruker jeg en kabel på 10m, det har vel litt å si).. men jeg er jevnt over meget fornøyd. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Gode greier. tror jeg tar med meg et slikt et når jeg reiser nordover igjen. Takk for hjelpen Mvh. Dings Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har brukt det i et par dager nå, og det gjør egentlig en helt kurant jobb. Finner du igjen noen av feilene til Cinergy 200 USB, som det stod om i testen på hw.no? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Vel, jeg hadde personlig ingen problemer med å installere enheten. Stappet i CD-en, programvaren ble installert, plugget i enheten, driverne ble installert, og det var det. Programmet bruker 5-7 sekunder på å starte. Selv har jeg kabel-TV, så jeg har ikke mulighet til å teste med bordantenne. Har hatt et annet PCI-basert TV-kort fra Terratec tidligere, og det resulterte bare i snø med en bordantenne. Uansett, søke-funksjonen fant alle de tilgjengelige kanalene, men jeg måtte gi dem navn manuelt. Den fant ingen "snø-kanaler", men det var et par kanaler som kom dobbelt opp. Fjernkontrollen fungerer helt ypperlig. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kult. Takker. Lurt på en sånn en selv, nemlig, og kan teknes jeg vil ha en sånn nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå