Gå til innhold

Erfaring med TerraTec Cinergy 250 USB

Anbefalte innlegg

Har litt penger som kan sløses bort, og har noe småplukk som skal bestilles fra www.flexi-data.no fra før. Tenkte å kjøpe meg et USB-basert TV-kort (pga Shuttle), og det jeg har sett meg ut er TerraTec Cinergy 250 USB. Det koster 839kr, noe som er rundt smertegrensen, pluss minus.

Har lest testen av Cinergy 200 USB på hw.no, og lurer på om de småfeilene som er nevnt, har blitt utbedret. Har ikke funnet noen særlig ekstensive tester på nettet, og ingen som har tatt for seg forskjellene mellom de to utgavene. Er det bare software-oppdatering og småplukk som er utbedret, og jeg sparer 200kr på å kjøpe den eldre versjonen, tar jeg heller den.

Så.. noen som har erfaringer med disse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God aften..

Er på utkikk etter et USB-basert TV-kort til laptopen min jeg også.. Er i millitæret og gidder ikke krangle med 130 andre om hva jeg skal se på TV.. Da ser jeg heller det jeg vil se på laptopen.. Er det virkelig ingen som har noen erfaringer med Cinergy 250? Har leitet i 2 dager på nettet nå, men finnner ingenting :(

Mvh.

Menig Dings, SanTropp3 :cool:

Lenke til kommentar

Vel, jeg hadde personlig ingen problemer med å installere enheten. Stappet i CD-en, programvaren ble installert, plugget i enheten, driverne ble installert, og det var det. Programmet bruker 5-7 sekunder på å starte.

Selv har jeg kabel-TV, så jeg har ikke mulighet til å teste med bordantenne. Har hatt et annet PCI-basert TV-kort fra Terratec tidligere, og det resulterte bare i snø med en bordantenne.

Uansett, søke-funksjonen fant alle de tilgjengelige kanalene, men jeg måtte gi dem navn manuelt. Den fant ingen "snø-kanaler", men det var et par kanaler som kom dobbelt opp.

Fjernkontrollen fungerer helt ypperlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...