Mushaboom Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Dette er ihvertfall en grunn til å velge Asus, hvis du er Intel-fan. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hmmm, posta med et annet brukernavn gitt. sky-lord er gammalt Sky-lord er permbannet. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) haha Snekker'n! Jeg var nok første ute : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=298755&hl= Nesten en uke før deg.... Endret 22. september 2004 av Betroz Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 haha Snekker'n! Jeg var nok første ute : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=298755&hl= Nesten en uke før deg.... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Alle Asus korta mine har vært stabile (med BIOS update så klart...) helt fra Asus P2B kortet med 440BX chipset. P2B kortet har blitt regnet som DET mest stabile hovedkortet noensinne. Iallefall det man har lest på nettet. Asus A7V333 for AMD var også bra. Det er også det Asus kortet jeg har nå også. Ble mye Asus her... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jppii!! Skal bli spennende å se hvor mye jeg klarer å underklokke CPU'en min. Hittil ser det ut som om resultatene har vært svært bra for de som allerede har underklokket. Leste om en kar som hadde klart å klokke ned fra 3.4 til hele 1,5ghz. Systemet hans var 100% stabilt ved kjøring av prime95 i 48timer. Jepp, underklokking og undervolting for å få et stillegående og kjølig system er også en mulighet som blir langt bedre nå. Kanskje det også går an å slå på "speedstep" på disse? Men skal man først ha et stille system via underklokking/undervolting, så er vel ikke Prescott den aller aller beste kandidaten? Til det, finnes det langt bedre kandidater : P-M, XP-M, P3, Via C3 og nye C7... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Godt poeng! Kanskje noen har svært lyst på et stillegående Pentium4-system av en eller annen grunn? (kanskje pga hovedkortene?) (Men Via C7 ser jeg ikke som noe godt alternativ.. Den er også veldig varm i forhold til hastigheta.) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 kjedelig at det ikke går på northwood cpu'ene men da må jeg jo ha et nytt hk også.. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Min 2.8 NW funker fint på 3.5 Ghz. Det er 700 Mhz overklokk det, og med stille luftkjøling. Også 1000 "Mhz" FSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå