tundra Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 tror jeg har virus på min bærbare pc. det går ikke an å bruke internett, da fylles skjermen bare med pop-up og jeg får ikke gjort noe. hvordan kan jeg fikse dette? vet jeg har ordna slikt før, med ad-aware. men jeg får ikke tak i dette programmet når jeg bare får disse pop-upene. noen som har tips? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hvis du bruker IE kan du jo hente google toolbar med popup blocker, funker veldig bra. Hvilken startside har du? Endret 22. september 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kjør også ting som Ad-aware o.l. Det burde holde diverse ulumskheter unna Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Last ned nødvendig programvare fra en annen pc/brenn ut på cd/sett cd'en i Laptop'en (uten nettkabelen i), og gi'n en skikkelig runde:) Lenke til kommentar
tundra Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 finnes det noe ad-aware-lignende som får plass på en diskett. har ingen cd-plater her.. Lenke til kommentar
St33l Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Last ned et program som heter Security Task Manager (www.softpedia.com) MEGET nyttig! Lenke til kommentar
tundra Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) jeg fikk lastet ned ad-aware. brukte først en popupstopper som jeg hadde på cd, slik at det var mulig å bruke internett. så kjørte jeg ad-aware fant ca 500 infiserte filer. håper maskinen blir frisk nå da.... Endret 22. september 2004 av tundra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå