Slip Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei, igjen..! ;p Ehm, jeg har et Soyo hovedkort hvor en av ram-slottene tydeligvis er stein død. Selvfølgelig ble den midterste av de tre 'rammet' av noe ugang så maskinen er grusomt ustabil. Av og til teller den med de to brikkene som står igjen (var 3 på 512mb hver) og av og til bare en av dem.. Trenger jeg nytt hovedkort, eller går det ann og fikse det der? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 hadde et slik et jeg og, et abit kort, sendte det inn så fort som fy, venter på utfallet, det var ramslot numer to det og... Lenke til kommentar
Slip Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Fanden ta.. ender vel med at jeg kjøper nytt Noen som har tips? Hovedkort og Ram, resten har jeg.. Må passe til Xp3000+ da! Endret 22. september 2004 av Slip Lenke til kommentar
Nunzio Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Sånn var det på hovedkortet mitt også. Det lønner seg ikke å prøve å fikse det, så kjøp nytt, så er du garantert at det funker. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hadde samme problemet på mitt gamle hovedkort Asus A7V600 . Det var også ramslot 2 . Fikk nytt Asus A7N8X-E Delux på garanti av Datakjeden Stovner . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå