kri84 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Jeg er på jakt etter en "tag" til lokket på min cl56. Digital Impuls har ikke noe slikt og det ser ufattelig stygt ut. Er det noen der ut som vet om det finnes en plass jeg kan bestille dette fra??? Endret 22. september 2004 av kri84 Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 kjøpte nettopp en cl56 og er ute etter det samme. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har også en CL 56 hvor jeg ville hatt et sånt merke.... Har foreløpig pyntet den med et selvklebende stoffmerke med teksten: "STOP" og som også fungerer som refleks, hehe Ingen av de som selger disse laptopene som kan hjelpe oss? Kanskje Multicom har noen Multinote merker vi kan kjøpe... Lenke til kommentar
kri84 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Sendte en mail til digital impuls om "problemet" med manglende "tag-er" tidligere idag. Fikk svar at de jobber med å skaffe slike merker nå *Fornøyd* Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det hørtes lovende ut....Da er det håp.... når de selger så mange maskiner, kan jo et merke med digitalimuls være regne gullreklamen for dem..... Men si i fra om dere kommer over noen andre.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå