toretang4 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei Jeg leter etter en Haynes bok, siden dere anbefaler disse, for Toyota Carina II 1.6 XLI 92-modell. Jeg har ikke funnet en som passer 100 %, men det nærmeste jeg kommer er: Repair and Tune-up Guide for Toyota Corolla, Carina, Tercel, Starlet Chilton Model Specific Automotive Repair Manuals Haynes Manuals inc. Denne fant jeg på bokkilden. Er den grei nok, tror dere? De hadde også en annen bok fra Peter Russek Publications: Pocket Mechanic for Toyota Carina II from 1990- Petrol and Diesel Models (AT171, CT171) Er det bedre å kjøpe denne fordi den virker mer spesifikk opp i mot min årsmodell? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Haynes - Toyota Carina Lenke til kommentar
toretang4 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Ok, men kan jeg bruke den, i og med at jeg ikke har Toyota Carina E ? Så vidt jeg vet var "min" modell den siste årsmodellen som ble produsert av Toyota Carina II, hvorpå de startet produksjonen av Toyota Carina E samme år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå