U5tabil Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Ja eg får ikke helt til dette her med å koble TVen til PCen HAr MSI GeforceFX 5600XT 128mb å eg ahr stilt inn sånn så eg skal (tror eg) tok på kloning av skjerm så kom pc skjermen på tv også men probleme er at det kommer i svart hvit hva i heite jule skal eg gjøre? vil ha farge på den så eg kan se film osv Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det heter "koble PC-en til TV-en", ikke omvendt. Bruk S-Video kabel, ikke phono-kabel. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Kommer helt an på tv'en. Hvis du har en gammel TV som ikke støtter RGB eller s-video og du bruker en s-video kabel, så kan du ikke få farge, men sjekk først om tv'n har noen instillinger for RGB som kan slåes på. Min 10 år gamle Sony har det, og voldet meg meget stor hodebry før jeg fant det ut. Dersom tv'n din rett og slett ikke støtter RGB så må du skaffe en annen overgang som ikke er RGB, eller bruke en composite kabel. Dette blir forresten litt gjetning, og det ville hjulpet veldig om vi fikk vite hvilken kabel/overgang du bruker mellom tv'n og pc'n. Endret 22. september 2004 av wizzcat Lenke til kommentar
U5tabil Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 har prøvd alle typer har en som er sånn gul han som eg stapper i framme dette funker ikek åsså har eg prøvd en med sånn overgang til scart men det funker heller ikke.... åsså har eg prøvd svideo men ahr ikke svideo på tven så eg måtte ha overgang da også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå