darkness| Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Etter at jeg installerte SP2 kan det virke som om windows messenger har installert seg igjen. Jeg fjernet denne ved en tidligere anledning, men nå er den tydligvis tilbake.. Jeg har et veldig ustabilt WLAN som går opp og ned i tide og utide.. noe som igjen fører til at windows messenger og msn messenger logger seg på om hverandre i tide og utide. "du har logget på et annet sted, bla bla". Noen andre som har opplevd det samme problemet? Er det i såfall bare å kjøre samme tingen som da jeg fjernet det første gang før installasjon av SP2? En annen ting som er irriterende er at Securitycenter popper opp en beskjed om at jeg trolig ikke har installert antivirusprogram og brannmur hver gang jeg starter maskinen på nytt. Er det mulig å fjerne dette? Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 joda, du har et valg der du kan fjerne Windows Messenger ja du kan fjerne den på denne måten: Start->Set Program Access and Defaults->Custom hak av på Windows Messenger. trykk OK. når du gjør det og restarter neste gang da så slipper du det tullet mer at både Windows og MSN messenger logger seg på samtidig, men bare MSN Messenger. det med Antivirus programmet som SP2 ikke ser har ikke så veldig mye å si bare DU vet at det er installert Antivirus program på maskina di. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 (endret) AHA, genialt jeg vet at det ikke har noe å si, jeg bare finner det irriterende at meldingen kommer opp hele tiden. Edit: fant forresten ut at det gikk an å fjerne de teite alertene Endret 22. september 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Amundo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tenkte bare å gi mer info om problemer som SP2 har hatt med trådløse kort Her. Tror ikke det gir deg noe svar på dine problemer men kanskje bli mer viten på lignende problemer viss du støtter på de Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Nei, jeg har ikke hatt noen MER problemer etter installasjon av SP2 enn jeg har hatt før. WLAN'et mitt fungerer akkurat som før. Dvs.. fungerer sånn halveis Det er veldig ustabilt og har alltid vært det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå