Aykon Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Heisann. Har holdt på ei stund med å lage ein film med pinnacle studio 9. Eg ferdig og skal nå brenne denne filmen ut. Hver gang eg skal brenne denne filme så får eg opp ein feilmelding. Denne feilmeldingen er : "Could not compile to the disc" Noen som har forslag til hva som kan være gale ? ____________________________________________- Innstillinger : Bruker den beste Kvaliten. Det står at det er plass til 60 min med film på dvd-enn. Men det står at fila tar ca 10 Gb etter den er ferdig å "comprimere" eller hva den gjør. Dette er frustrerende da eg MÅ ha ferdig denne filmen til i kveld..... HYYYyyyYyyl. så, hadde vert fint om noen hadde et svar til meg..... Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Weeee, fikk det til selv alikevell!!! Fant ut at den eneste måten å få ut DVDen på var ved å lagre film på "disc" først for så å brenne ut Video_TS mappen i Nero eller lignende:) Funket bra da ja! Lenke til kommentar
ådne Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Det funker fint i p.9. også men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå