Gå til innhold

Såvidt lyd i bakhøytalerne...

Anbefalte innlegg

Jeg har ekstremt lav lyd i bakhøytalerne mine.Jeg har 5.1,men har bare skikkelig lyd i fronthøytalerne og center,sub'en funker også.

Lyden jeg får i bakhøytalerne er som sagt veldig lav,hva skal jeg gjøre for å få skikkelig lyd i de?

jeg har SB live!5.1 player(lydkort)

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke til lydkort, men i vanlig surround for hjemmekino skal det normalt ikke være lyd i bakhøyttalerne. Disse er for effekter, for å skape en 3D-følelse, slik at det for deg føles at du er "i" filmen.(eller inni spillet for den slags skyld)

Lenke til kommentar

Jeg velger å tro at Win2k er langtifra perfekt når det gjelder lyd. (Derfor jeg skal skifte til WinXP snart, antageligvis. Bare for lydens skyld, for å kunne bruke EAX og EAX2 i spill, osv...)

Om du kan stille volum inviduelt på høyttalerne med software, gjør det. (Kan gjøre det på mitt C-Media 8378... Muwahahah!)

Lett off-topic: Skal forresten mekke surround (igjen). Har fått meg et halv-gammelt, halv-bra anlegg. Skal bruke de to høytttalerne som framhøyttalere. (2x Dali 103, pluss "vector research"-forsterker.) Skal også koble 12"-subwoofer'n til forsterker'n etterhvert. Og et datahøyttaler-par bak, pluss et datahøyttaler-par oppå skjermen, som senter. Kan bli fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...