CurSe Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Jeg har ekstremt lav lyd i bakhøytalerne mine.Jeg har 5.1,men har bare skikkelig lyd i fronthøytalerne og center,sub'en funker også. Lyden jeg får i bakhøytalerne er som sagt veldig lav,hva skal jeg gjøre for å få skikkelig lyd i de? jeg har SB live!5.1 player(lydkort) På forhånd takk Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Hvilket OS har du og hvilke drivere har du til lydkortet ditt. Ronnie Lenke til kommentar
Mr.PK Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Ta å still opp "surround speaker level" på forsterkeren din. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Kjenner ikke til lydkort, men i vanlig surround for hjemmekino skal det normalt ikke være lyd i bakhøyttalerne. Disse er for effekter, for å skape en 3D-følelse, slik at det for deg føles at du er "i" filmen.(eller inni spillet for den slags skyld) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 jeg bruker win2k,og driverne er de som fulgte med lydkortet(aner ikke hvilke). Forsterkern min ligger i sib'en og på sub'en kan jeg bare stille hvor mye bass jeg skal ha... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg velger å tro at Win2k er langtifra perfekt når det gjelder lyd. (Derfor jeg skal skifte til WinXP snart, antageligvis. Bare for lydens skyld, for å kunne bruke EAX og EAX2 i spill, osv...) Om du kan stille volum inviduelt på høyttalerne med software, gjør det. (Kan gjøre det på mitt C-Media 8378... Muwahahah!) Lett off-topic: Skal forresten mekke surround (igjen). Har fått meg et halv-gammelt, halv-bra anlegg. Skal bruke de to høytttalerne som framhøyttalere. (2x Dali 103, pluss "vector research"-forsterker.) Skal også koble 12"-subwoofer'n til forsterker'n etterhvert. Og et datahøyttaler-par bak, pluss et datahøyttaler-par oppå skjermen, som senter. Kan bli fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå