Gå til innhold

Ny AMD (939)

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne ha noen meninger om hva jeg bør kompletere dette oppsettet med:

Ny PC, - noen deler (939)

Jeg er ikke opptatt av overklokking for overklokkingens skyld, men tar gjerne imot komponenter som ikke er så mye dyrere for å overklokke dem litt og oppnå enda litt bedre ytelse. Må være stabilt og kunne være "enablet" hele tiden.

Gjerne et lyddempet kabinett med noenlunde støysvake komponenter, men jeg er inneforstått med at systemet ikke blir lydløst.

Bruk: Everquest 2 (kommer snart ut) og nyere 3D

Pris: 20k?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kurrant den der... lurer bare på om det er vits i å bruke 11k på en skjerm?

Kjøp heller en 19" og spar 5-6k

Da kan du ta steget opp til en Athlon FX cpu evt et rendrings kort? om du rendrer mye (som i 3dstudio) så anbefaler jeg et dual oppsett.

Ang. skjerm:

Jeg vil ha muligheten for 1600x1200 oppløsning og den skjermen er omtalt som det bedre.

Ang. renderingskort:

Den 3D jeg skal benytte den til er kun spill (beklager uklar formulering).

Lenke til kommentar

Da kan du ta steget opp til en Athlon FX cpu evt et rendrings kort? om du rendrer mye (som i 3dstudio) så anbefaler jeg et dual oppsett.

Ang. skjerm:

Jeg vil ha muligheten for 1600x1200 oppløsning og den skjermen er omtalt som det bedre.

Ang. renderingskort:

Jeg har selv en 20" Benq skjerm med 1600x1200 oppløsning og ville aldri byttet denne med en 19" selv om disse er en del rimligere ,denne oppløsningen er akuratt passe til en slik skjerm ,skulle jeg valgt igjen ,ville jeg kjøpt en 23" eller større ,men da blir desverre skjermene alt for dyr.

Lenke til kommentar
Jeg har selv en 20" Benq skjerm med 1600x1200 oppløsning og ville aldri byttet denne med en 19" selv om disse er en del rimligere ,denne oppløsningen er akuratt passe til en slik skjerm

Helt enig. Og har man hardware som takler 1600x1200 greit, så er det etter min mening nesten meningsløst å kjøpe noe annet enn 20". Men det koster jo en del da.

Den NEC-skjermen anbefales på det sterkeste :thumbup:

Lenke til kommentar

Ang. skjerm:

Ang. renderingskort:

Det går fint an å kjøpe Viewsonic VP201s eller b, de er kanskje ikke så gode som NEC'en, men den er basically bygd likt, og yter like godt i spill. Da sparer du 3-4000...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...