Gå til innhold

WinXP Pro Norsk.. i Oslo?.. til HP nx7010?


kfet

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min HP nx7010 fra et firma som ikke (lenger?) hadde de tilhørende cd'ene. Tenkte det skulle være greit å få en ny windows cd fra HP eller Microsoft... Men neida, det har vist seg umulig å ordne dette! Begge parter fastholder at det kun er den andre som har tillatelse til å utlevere en slik erstatnings-CD.

Når jeg likevel har gyldig lisens for XP Pro så gidder jeg liksom ikke å installere piratversjoner heller....

Kanskje er det noen der ute som kan la meg brenne en kopi av cd'en, eventuelt mot et lite vederlag? Aller greiest er det jo om noen i oslo kan hjelpe her, så kan jeg eventuelt komme innom....

Vet ikke hva slags andre cd'er som følger med en nx7010, men er selvfølgelig om mulig interessert i å kopiere alle disse...

På forhånd takk!

Hilsen Kristian Fet
tlf: 41223342
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pøh, dette var vanskelig...

 

Ikke mye brukbart på emule heller.

 

Kom igjen da, det må vel være noen der ute med en cd som en stakkar kan få kopiert? Vææær så snill.... :innocent:

 

Jeg har ellers hørt rykter om at lisensen også funker på engelsk versjon...?

 

 

Kristian

Lenke til kommentar

Eller så kan du jo alltids dra på Oslo LAN som er til helgen...sikkert noen som har norsk XP som kan la deg brenne en kopi...eneste er at det koster noen hundrelapper for å være der, men det har du sikkert råd til siden du var villig til å betale noen kroner for en XP-kopi. Pluss at du kan laste ned og spille multiplayer til du stuper. Så sant du liker sånne nerde-sammenkomster da :p

Lenke til kommentar
-fjernet av moderator-

Hmmm, skal se om jeg får åpna noen porter på routeren. Er bare delvis oppkoblet slik det er nå.. og får vel bare søkt på en server om gangen... tror jeg da :p

 

Men du mener altså at versjoner med SP vil kunne fungere også med min serial?

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...