Jtand Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg bestilte et demo-brukt hovedkort på komplett. http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300136&cks=PRL Det fulgte ikke med sånn "plate" der USB-kontakter, PS/2, COM, LPT osv kommer ut på baksiden av kabinettet. Det er stygt og veldig upraktisk uten sånn. Hva skal jeg gjøre? Finnes det å få kjøpt løst? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kanskje noen på forumet har en til overs? Jeg bruker sjelden disse (ser aldri baksiden på PC'en alikevel), men har vel kastet dem istedet for å ta vare på - dessverre. Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Mekk deg en selv , får sikkert til å lage en i plexi, plast Etc GL HF :!: Endret 24. september 2004 av Christahh Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg er serviceman, har en stor ask full av bakplater til div. hovedkort Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Jeg har 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå