Gå til innhold

100% bruk av CPU, XP

ivanp

Anbefalte innlegg

Hvis jeg avinstallerer den sekundære, og det står en HD på den da, må jeg ikke installere Windows på nytt for at den HD`n skal fungere? Windows HD`n står vel garantert på primær?

MVH IVAN

Hei,

Du kan prøve å slette den sekundære først - og hvis det ikke hjelper kan du prøve med den primære.

Du trenger ikke å innstallere Win på nytt - alt skal gå bra.

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg avinstallerer den sekundære, og det står en HD på den da, må jeg ikke installere Windows på nytt for at den HD`n skal fungere? Windows HD`n står vel garantert på primær?

MVH IVAN

Hei,

Du kan prøve å slette den sekundære først - og hvis det ikke hjelper kan du prøve med den primære.

Mvh

Kimmer

Jeg har prøvd å gjøre slik som du skrev nå, men XP setter bare modusen til "bare-PIO" da, jeg kan sette den på DMA hvis tilgjengelig, men gjeldende overføring står fremdeles bare på PIO.

Er litt frustrert nå! :blush::hmm:

Lenke til kommentar

MVH IVAN

Hei,

Mvh

Kimmer

Jeg har prøvd å gjøre slik som du skrev nå, men XP setter bare modusen til "bare-PIO" da, jeg kan sette den på DMA hvis tilgjengelig, men gjeldende overføring står fremdeles bare på PIO.

Er litt frustrert nå! :blush::hmm:

:p Rettelse, jeg har ikke avinstallert den PRIMÆRE, men verger meg for det! Får jeg startet opp XP igjen? Uten at jeg behøver å ReInstallere WINX XP?

Har Avinstallert den SEKUNDÆRE med påfølgende restart, det er altså på den sekundære at problemet ligger, ved cd rom, ikke DVD, hvordan kan det da hjelpe å avinstallere/reinstallere den PRIMÆRE? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...