Gå til innhold

ingen nettbutikker tjener penger

einaren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er enten løgn eller leking med statistikk. Målet er å vise seg bedre enn nettbutikker.

Hadde ikke Komplett, Multicom, PS Data og andre som har vært lenge i bransjen tjent penger, hadde de selvfølgelig vært ute av markedet for lenge siden. ITAvisen og/ eller Digi har en del artikler om Kompletts finansielle situasjon. Det går vel ikke akkurat dårlig med de (selv om de er nede i en liten bølgedal akkurat nå).

Du skal være god idealist for å drive enn butikk i flere år med tap som ikke pga. investeringer

Lenke til kommentar

Det er vel berre å sjå reknsakpet for komplett dei siste åra for å motbevise denne påstaden.

skjønner ikkje heilt at ei antatt seriøs bedrift legg slike ting ut på heimesida si, då ein kvar person med litt oppegåande toppetasje gjennomskuer bløffen deira. Og når dei kjører ein slik usann bløff, kva andre ting bløffer dei om ellers då?

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Jeg tror vi er alle enige om at nettbutikker tjener penger. Grunnen til at jeg la det opp var for jeg synes det var morsomt å se hvor latterlige påstander de store kjedene kan få seg til å komme med.

Synes i tillegg at det er moro å se hvordan lefdal og elkjøp prøver å fremstå som bitre fiender når de i virkeligheten har samme eier. Er det ikke herlig med konkurranse.. :-)

Jaja, nok tull for idag. Dagen gryr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...