Mr. Dahl Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Feilen skal være fikset nå. Lenke til kommentar
normal Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 13:14, Mr. Dahl skrev:Feilen skal være fikset nå. på siden: ja kanskje på supportavdelingen og med prisene: NEI Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Normal: starte din egen butikk og driv det slik du vil da vel? Det er jo dritenkelt i dag. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 12:13, Rafael skrev:Litt upersonlig med penger til konfirmasjon da.. OMG, du er sikkert bare bitter fordi du fikk blomster og smykker til konfirmasjonen din du Lenke til kommentar
normal Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Quote: Den 2002-05-12 16:15, TomasK skrev:Normal: starte din egen butikk og driv det slik du vil da vel? Det er jo dritenkelt i dag. hmmm sier du det? Tror ikke jeg. Tror heller ikke det er noe vanskeligere eller lettere for den del enn å drive andre servicebutikker. Men det med supportavdelingen til komplott er jo et viden kjent tema som har eksistert lenge, ikke minst kjent blandt oss her inne. Dette bør jo kanskje du også ha fått med deg. Prisene er heller ikke de beste, selv om det kan finnes andre nettbutikker som har høyere priser. Hva vil du egentlig ha fram? Skal han kjøpe oss stakkars gigantiske komplott data bare fordi det er vanskelig å drive en nettbutikk? Er ikke det slik hos alle butikker da? Hvorfor ikke heller bare handle hos de som har fått til å drive en nettbutikk SELV om det er vanskelig da? Vi bør altså begynne å handle daglivarer på benneren i utkanten av hardangervidda fordi det er vanskelig å drive en bensinstasjon der, selv om prisene var sinnsyke, og selv om det var kjent at man kjøpte en pose poteter som var gjennområttne så får man ikke ny pose før man må kjøpe en ny allikevel for å ha poteter å spise den neste måneden? Tror forresten komplett har mer enn nok kunder jeg, de får heller lære seg å ta vare på dem. Og før du tar den minen (som jeg vet du vil, typisk komplott fanatiker :razz: ). Men det er allikevel et faktum at svært mangen her på forumet har sterke motsetninger til komplott pga tidligere episoder. Selv om ikke du har hatt noe problemer tilogmed... Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Yippi! Det funka og nå har jeg bestillt meg PC :wink: Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 JO! Hehe.. har alltid fått god kundeservice derfra. Og den samme maskinen ble DYRERE på Databutikken(tro det eller ei)! Lenke til kommentar
Cominitto Skrevet 13. mai 2002 Del Skrevet 13. mai 2002 Jeg fikk ikke no feil med siden eller noen ting! Kanskje bare maskinen din? Så skriver du at du må kjøpe av en annen nett butikk istenden, har du ikke tolmodighet til og vente i 1 dag eller noe sånt til det er i orden igjen (RS) ? Bestiller du fra komplett.no så tar det ikke lang tid før du har det heller! hehe :razz: Kjør på med Komplett.no det er bare blomster. Mvh. Marcus Ødegaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå