Gå til innhold

OMFG, Komplett.no siden fucker!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har Konf. i mårra, og har fått endel cash i dag.. Og når jeg nå skal bestille PC på Komplett.no funker ikke den #¤&&¤ siden! Jeg får opp noe sjit som det står, (prøvde dette også hos en kammerat for 10 min siden!) og vi fikk begge samme feil meldingen når vi går inn på Hovedkort eller Prosessorer:

msxml4.dll error '8007000e'

Not enough storage is available to complete this operation.

/k/kl.asp, line 176

Vet noen hva dette er? Noen måte jeg kan gjøre noe for å få det til å funke? Eller er Komplett siden fucka?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk det samme:

msxml4.dll error '8007000e'

Not enough storage is available to complete this operation.

/k/kl.asp, line 176

Amd XP 1600+

EPoX 8KHA+ bla bla bla

[ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-05-11 22:35 ]

Lenke til kommentar

Hei!

Har prøvd både Opera og IE i XP, ingen av de funker.. Det er jo selfølgelig komplett feilen ligger hos. Menmen, klarer ikke vente til Mandagen :'( .. Konfer meg i Moss->Jeløy kl 11 her!

Og jeg som ville ha PC'n til fredag :wink:, skal på lan i neste helg.. Menmen får ringe de å be de være kjappe til å sende alle delene så jeg får bygd og satt den sammen til Fredag..

Mvh.

Simen Bakke

PII 400Mhz, 256 PC100/133 RAM, ATi Rage 4MB, Creative 3Dblaster Voodoo2 3DFX 12MB PCI, 8GB Maxtor, 17" IBM SoundBlaster VibrA 16, Logitech Pilot Mouse Optisk, Telenor ADSL 704/128k, Windows XP Pro

[ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-05-11 23:00 ]

Lenke til kommentar

Og, dessuten kommer jeg fint inn på komplett.no siden.. men jeg kommer ikke inn på Hovedkort -> SocketA. Det er her den fucker når jeg skal trykke på SocketA, men nå får jeg legge meg.. Bestiller i mårra eller mandag da.. Cy u ppl!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-11 23:01, klo skrev:

husker når jeg og hadde komf, klarte ikke vente :>

Hehe, mast på mamma og pappa om jeg kan bestille PC'n i en uke nå.. Men de sa jeg ikke fikk kjøpe før jeg har pengene. "Ikke sell skindet før bjørnen er skutt"!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-11 22:46, TettSpaden skrev:

Det er bare Gud som våker over deg, han vil at du skal kjøpe fra noen som er litt bedre enn komplett, det skal jo ikke så mye til uansett

:lol::lol::lol:

ja, drit i komplett du, finn heller en butikk med bedre priser og ordninger på retur... det er jo surt oppsparte penger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...