Zary Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det er 4 ting jeg legger stor vekt på : 1: Bra kjøling. 2: Fleksibilitet, lett og vedlikeholde. 3: Størelse. 4: Vekt. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Let litt rundt på forumet, finnes 100vis av tråder om dette fra før Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 du finner mye intresangt på Microplex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Et lian li full tower.... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 3: Størelse. Skal det være stort eller lite? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det er 4 ting jeg legger stor vekt på :1: Bra kjøling. 2: Fleksibilitet, lett og vedlikeholde. 3: Størelse. 4: Vekt. På forhånd takk. er et par ting til du burde nevne... budsjet er en fin ting... og 3`ern din var litt uspess... Lenke til kommentar
Zary Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 haha.. Sant det Piser er vell ikke så veldig nøye, bare jeg får et lett kabinett med gode kjøle muligheter. Det skal ikke være gigantisk, dvs lite fint kabinett. Så det jeg oxo når jeg hadde postet at det var en del tråder om dette På Forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå