PelsJakob Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det mulig å koble to skjermer til samme maskin (med ett sett med mus og tastatur) og likevel få forskjellig bilde på de to skjermene? Kan man for eksempel ha ett program på den ene skjermen, og et annet program på den andre, og så enkelt skifte mellom dem? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Har du løfta blikket litt og lest denne guiden til schmelck ? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er det mulig å koble to skjermer til samme maskin (med ett sett med mus og tastatur) og likevel få forskjellig bilde på de to skjermene? Kan man for eksempel ha ett program på den ene skjermen, og et annet program på den andre, og så enkelt skifte mellom dem? Ja. Det kalles DualView, hvis du har nVidia skjermkort Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det kalles da dualview med ATI og? Er dette et varemerke plutselig? Uansett, les guiden det er linket til - der står det meste du trenger å vite Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 OK, takk. Jeg leste guiden rett før jeg postet, men jeg leste den tydeligvis ikke nøye nok. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det kalles da dualview med ATI og? Er dette et varemerke plutselig? Uansett, les guiden det er linket til - der står det meste du trenger å vite Heter sikkert det samme med Ati, men jeg ville ikke "slå fast" noe da jeg ikke var sikker på at det stemmte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå