Gå til innhold

Hvilket skjermkort bør jeg kjøpe ?


Zary

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bør vel oppgi hvor mye penger du har til rådighet og bruksområdet for kortet før en kan gi et fullgodt svar på spørsmålet ditt.

Skulle sikkert ha gjort det, men når jeg spørr om det kortet du får mest kort for pengene så sier det seg kanskje selv :]

 

Takk for råd dere som har gitt meg det :]

Lenke til kommentar
For 3000 kan du også få et ASUS 6800 GT 128DDR kort.. Dette er virkelig det beste til prisen, om støy ikke er det viktigste..

Det ville ikke jeg gjort, ville heller da gått for et Sapphire X800PRO til 400 kroner mer som ha blant annet 256GDDR3 minne og som yter betraktelig bedre.

Jepp. Eg ville ha valgt x800pro!

Endret av Zernick
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm.. Nå har jeg fått lønn å jeg lurer på om jeg skal legge 3k i et skjermkort :p

Jeg har sett meg ut dette Gainward GeForce 6800GT 256MB Også har jeg sett på dette Gainward GeForce FX5900 ULTRA 256MB DDR Lurer litt på om disse v9999 kortene er bra oxo ?! Affal Asus V9999 GeForce 6800 256MB Gamer Ed

er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe, og hvem som er best.. Om det evt finnes noe annet kort. vil helst ha GF -- Hadde vært fint med litt veiledning :]

Endret av Zary
Lenke til kommentar
Hmm.. Nå har jeg fått lønn å jeg lurer på om jeg skal legge 3k i et skjermkort :p

Jeg har sett meg ut dette Gainward GeForce 6800GT 256MB Også har jeg sett på dette Gainward GeForce FX5900 ULTRA 256MB DDR Lurer litt på om disse v9999 kortene er bra oxo ?! Affal Asus V9999 GeForce 6800 256MB Gamer Ed

er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe, og hvem som er best.. Om det evt finnes noe annet kort. vil helst ha GF -- Hadde vært fint med litt veiledning :]

Det første.

 

Har selv golden sample versjonen av dette kortet og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...