Propaganda Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Er mye snakk om Service Pack 2 om dagen,og jeg kan jo ikke la være å legge merke til en del som har problemer med diverse ting etter installasjon av denne oppdateringen til windows XP. Spørsmålet mitt er enkelt,trenger vi virkelig Service Pack 2?? Jeg kjører selv Service Pack 1,og syns pc'en min virker helt supert,akkurat sånn som jeg vil ha den Kommer det ting fremover,som krever at jeg må ha Service Pack 2?? Takker for alle svar Mvh Propaganda Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Du oppgraderer det du vil, leste at SP2 kan dra alt fra 2-20% ytelse så maskinen sliter litt mere (er vel helst eldre PC'er som får slite) kommer kanskje ann på hva man gjør og bruker av småprogrammer som windows kjører. SP2 sin brannmur er dårlig, men bedre enn den som er der fra før. Orker ikke legge inn SP2 bare pga det ihvertfall (Bruker heller Sygate Pro) Det var flere rare ting i SP2, P2P upload/download hastigheten skulle vist reduseres automatisk for å ikke oppta all båndbredden. Jeg har bare opplevd at det er en haug med spill som slutter å fungere, rett og slett idiotisk. Blir ikke å legge inn SP2 igjenn før de har fått ordnet alt unødvendig tull som er lagt til. Endret 22. september 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) La inn SP2 i går, jeg har Windows norsk utgave. At maskinen blir treigere er bare tull !! Min lille erfaring er at ting går raskere, jeg spiller mye, har inne Soldiers of fortune 2, Doom 3, FarCry, Unreal 2, Splinter Cell og jeg har INGEN problemer med disse spillene. I tillegg så har jeg en Amd 64 bits maskin, og det skulle jo være ett problem sa mange, jeg har ingen problemer med SP2 pga min 64 bits prosessor Så bare legg inn SP2 du, det er ikke noe tull med den EDIT: Og ja brannmuren i SP2 er suveren, man trenger egentlig ikke noe mer Endret 22. september 2004 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Fant dette senest i dag "Trådløst kluss i SP2, Godtar ikke drivere" Itavisen.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Fant dette senest i dag "Trådløst kluss i SP2, Godtar ikke drivere" Itavisen.no Les videre da også at det var veldig enkelt å fikse å da !! Endret 22. september 2004 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jo, men det er en typisk feil som SP2 drar med seg. At ikke DU plages med SP2 betyr ikke at andre har en PC som er lik din og godtar bøttevis med feil. Prøv å være saklig istedenfor å si at DU har ingen feil, så det er bare å kjøre det i gang for alle andre også. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Mange slike problemer er også brukerfeil... Jeg kjører med SP2 og har ingen problemer. Endret 22. september 2004 av Betroz Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Kan lønne seg å "slipstreame" SP2 inni Windows XP, brenne det på en CD, formatere harddisken og installere systemet på nytt. Slik gjorde jeg det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jo, men det er en typisk feil som SP2 drar med seg. At ikke DU plages med SP2 betyr ikke at andre har en PC som er lik din og godtar bøttevis med feil. Prøv å være saklig istedenfor å si at DU har ingen feil, så det er bare å kjøre det i gang for alle andre også. Hadde vært greit om du sier hva jeg har vært usaklig på eller ? Jeg har ikke problemer med min pc etter oppgraderingen til SP2, og er jeg usaklig når jeg sier at jeg har en pc med 64 bits prosessor og alle mine spill og programmer funker normalt etter oppdatering ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Kan lønne seg å "slipstreame" SP2 inni Windows XP, brenne det på en CD, formatere harddisken og installere systemet på nytt. Slik gjorde jeg det. Jeg kjører egen systemdisk, hvor jeg bare har Windows og ingen andre programmer. Er veldig nøye på å oppdatere Windows, og ja jeg har en orginal Windows utgave. Defragmenterer før jeg legger inn oppdateringer, og dermed så har jeg stabilt og fungerende OS både før og etter oppdatering av SP2 Endret 22. september 2004 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Defragmenterer før jeg legger inn oppdateringer, og dermed så har jeg stabilt og fungerende OS både før og etter oppdatering av SP2 Best å defragmentere ETTER man har lagt inn SP2 da smartingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Defragmenterer før jeg legger inn oppdateringer, og dermed så har jeg stabilt og fungerende OS både før og etter oppdatering av SP2 Best å defragmentere ETTER man har lagt inn SP2 da smartingen hehe gjør også det, glemte å skrive det i innlegget Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Men det er smart å defragmentere disken ofte ja Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Windows XP SP2 Opens Door For Everyone - massive sikkerhets hull... Det raporteres jo om sånnt hele forbanna tiden så det er ingen vits å påstå at SP2 funker som det skal uansett. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Beklager at jeg drar denne opp igjen,men kom nettopp hjem fra skogstur ser her at det er flere som har positive erfaringer med SP2,og jeg regner med at dere har originale cd'er med XP?? da er spørsmålet mitt,hvordan er det med ikke original da?? bare ett teoretisk spørsmål? Ser også at Hoax ikke er så fornøyd,og det er akkurat de tingene han peker på som jeg er redde for.... trur egentlig jeg venter til SP2 har blitt mere stabilt.... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hvor lenge kan vi vente med å innstallere SP2? til den kommer som windows update var det ikke mars 2005 Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har du ikke gyldig key så må du bytte og skrive inn en gyldig. SP2 er stabilt egerntlig, men det er masse feil med det og det er det ingen som skal komme å legge skjul for at det er. (Se signatur ) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 En kamerat av meg fikk beskjed om at systemet var ustabilt og at han burde avinnstallere sp2. Han hadde da hatt mye problemer med det. Etter å ha avinnstalert det har visst systemet hans kræsjet fullstendig. Han har gyldig lisens, selv om det ikke skal ha noe å si. Jeg legger iallfall ikke inn SP2 før mange mange problemer er fikset. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Har selv ingen problemer med sp2, alt fungerer knall Det er som dem sa. Noen er heldige, andre ikke ! antar jeg er en av de heldige btw: Hoax har du prøvd sp2 ? visst ikke , ikke uttal deg om noe som du ikke vet noe om, å ikke har prøvd ! Endret 23. september 2004 av hauer Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hauer, Ikke vær så svær i kjeften din nå... Har du blåst opp alt du har skrevet bare for å bli lagt merke til kanskje Ja jeg har SP2 installert enda (desverre), og jeg snakker av erfaring. Sitter ikke å finner på masse tull og skriver det for morro skyld. Skal formatere PC'n til helgen og ordne den så jeg slipper mere tull med SP2 til det er "Ferdig", nå skal det jo bare krangle med alt. Har disablet stortsett alt, men det skal bli godt å få det vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå