Gå til innhold

Hva er best til Intel? DDR eller RD-ram?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale Asus P4B533 selvom jeg ikke har fått det enda. Det er konstruert for å klare 133MHZ bus knirkefritt... Sammen med Corsair så har man en rimelig stersk blanding. Kjøper du en cpu som er beregnet for 100FSB så er det bare å sette den rett opp til 133FSB og så hoppe til 150FSB :grin:. Som et eksempel en P4 NW 1800MHZ klokkes til 2700MHZ "knirkefritt", med litt vannkylning. Nesten 50% ûberklokking :razz:.

Lenke til kommentar

Jeg er glad tidene har endret seg slik at jeg slipper å kjøpe en cpu til 5000kr (!!!!) for å ha noe som yter veldig bra... Husker at jeg kjøpte en Intel P200 MMX til 4400kr. Å betale så mye for en CPU slipper jeg heldigvis å gjøre igjen. Takk AMD!

Lenke til kommentar

Jeg ville kjøpt minst PC2700 minne... Ville vurdert PC3000, det er ikke så veldig stor prisforskjell, og Asus P4B533 kan hvertfall dra nytte av PC3000 når man kommer opp i 150FSB. Og det er ganske sikkert at man kommer så høyt... Hvis CPU holder da :razz:.

Skal legge ut noen resultater her når jeg får mitt.

Lenke til kommentar

Hei...

Går går kveld satt jeg og så litt på P4 produkter, har ikke sett på Intel ting på minst et år..! Så at prisene ikke var så skrekkelig. Leste flere tester, og fant ut at Abit SD7 kunne bli en billig måte å teste P4 på.... Men ble litt sur når jeg så at 1.8 NW koster langt mere enn 1.6 NM...

Hva syns dere er best, prøve en 1.6 nå, eller vente en mnd og se om 1.8'n faller i pris...? Har den store Swiftech'n, som jeg kan montere P4 sats på. Potensiale?!?.... Evt sammen med noen billige PC2700 brikker...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

jeg har lyst på en P4 NW 1.6 + ett hovedkort (dette nevnt over??) + god ram til dette, FRA SAMME WEBSHOP. noen anbefalinger? og ja, pris er svært viktig for meg :)

hvilken ram type passer til dette kortet som er nevnt over?

viCtim.jpg

- you are the perfect drug

[ Denne Melding var redigert av: viCtim på 2002-05-12 18:14 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

så det vil gi mindre performance, men også for mindre penger?? hvordan er prisen på HK for RD og DDR i forskjell?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...