willard Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hvordan er lyden og ikke minst lyd-NIVÅET på disse spillerne, og hvilken er evnt. best? Jeg er luta lei bærbare lyd spillere med LAV lyd! :-) Lenke til kommentar
slettet Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Og eg er luta lei folk som skriver heile teksten sin med bold. Eg veit svaret på spørsmålet ditt, men eg svarer ikkje før du fjerner 'en *surmule* Lenke til kommentar
imastard Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 har sjølv zen touch, og syns dei er gode og du kan spele høgt på dei. batteri kapasiteten er _veldig_ god, heile 24 timar. Dei medfølgande øreproppane er heilt ok. Den er ikkje veldig dyr heller. men, eg har ikkje høyrd ipod og kan derfor ikkje gi ein sammanligning av lyd. men har høyrd at lydkvaliteten ikkje er den beste på ipod. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg ga svar i denne mistenkelig like tråden. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Stenges. Fortsett i nevnte tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg