Dr. Munch Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tenker på å kjøpe meg en ny telefon, og så fancy som de er nå til dags hvorfor ikke slå til å kjøpe en riktig fin en når jeg først er i gang. Jeg vet ikke så fryktelig mye om mobil, så jeg har kikket meg litt rundt og lest en del omtaler. Her er en liste over ting jeg kunne tenke meg (i prioritert rekkefølge): -megapixelkamera -radio -brukbart minne med mulighet for utbygging -mp3 spiller Jeg vet at mange mobiler har en eller flere av disse, men jeg har ikke funnet en som har alle! Finnes det noe slikt? Har noen et godt tips til meg? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Sony Ericsson S700i Har alt det du ber om, men den har ikke kommet ennå Lenke til kommentar
Dr. Munch Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Vet du om den har radio? Har ikke klart å finne ut av dette enda. Og vet du hvor mye minne den kommer med standard? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 den kommer vel med mellom 40 og 64 mb tenker jeg.. Lenke til kommentar
Dr. Munch Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 men ikke radio? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 S700i har nok det meste du sikter til! Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Den har radio! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) men ikke radio? Jo, radio. Ops, Rexton litt før meg Endret 22. september 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
simson Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 I følge denne siden har den radio: http://www.mobiledia.com/reviews/sonyerics...s700/page2.html Sony Ericsson has taken a page from Nokia and decided to add FM radios in their phones, as shown with the released K700. The radio is built-in and offers instant and easy access to FM radio channels. It can be listened through portable handsfree accessories or via the loudspeaker. Furthermore, the supplied headset doubles as the antenna. The stereo FM-radio allows users to store up to 20 predefined channels. Det samme sider denne siden: http://www.mobile-review.com/forum2/showth...?t=12015&page=1 Den offisielle siden nevner imidlertid ikke radio som en av egenskapene. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) I følge denne siden har den radio:http://www.mobiledia.com/reviews/sonyerics...s700/page2.html Sony Ericsson has taken a page from Nokia and decided to add FM radios in their phones, as shown with the released K700. The radio is built-in and offers instant and easy access to FM radio channels. It can be listened through portable handsfree accessories or via the loudspeaker. Furthermore, the supplied headset doubles as the antenna. The stereo FM-radio allows users to store up to 20 predefined channels. Det samme sider denne siden: http://www.mobile-review.com/forum2/showth...?t=12015&page=1 Den offisielle siden nevner imidlertid ikke radio som en av egenskapene. Hvis du ser på dette bildet, så ser du det samme radio ikonet som på k700i: Endret 22. september 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
Dr. Munch Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 Fabelaktig! Takk for all info! Vet noen noe mer eksakt om når den kommer? 4. kvartal kan jo være så mangt, og jeg trenger egentlig en telefon ganske kjapt.. Lurer på om den kommer snart nok til at jeg kan vente på den Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den kommer nok ut oktober, tror jeg Lenke til kommentar
-imen Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Den kommer med et minnekort på 32 mb. Du har muligheten til å utvide til 128 mb minnekort. Lenke til kommentar
Dr. Munch Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Hvor mye ledig minne vil det si? Er det et 32 mb minnekort i tillegg til det interne minnet telefonen bruker, eller er dette totalt i telefonen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Hvor mye ledig minne vil det si? Er det et 32 mb minnekort i tillegg til det interne minnet telefonen bruker, eller er dette totalt i telefonen? Det er et internt minne på noen mb. Nøyaktig størrelse vet jeg ikke. I tilegg følger det med et minnekort på 32 mb. Dette kan byttes med minnekort i størrelse opptil 128 mb. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Hvor mye ledig minne vil det si? Er det et 32 mb minnekort i tillegg til det interne minnet telefonen bruker, eller er dette totalt i telefonen? Det er et internt minne på noen mb. Nøyaktig størrelse vet jeg ikke. I tilegg følger det med et minnekort på 32 mb. Dette kan byttes med minnekort i størrelse opptil 128 mb. Den har 32 mb internt minne EDIT: Skriveleif Endret 29. september 2004 av *Dragon* Lenke til kommentar
simson Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Har omtrent samme prioriteringer som Dr. Munch, og har funnet ut at S700i trolig er telefonen for meg. Har tidligere lent mest mot 6630 og 6670, men de foreløpige rapportene om S700i gjør at jeg heller mest mot denne. På tross av at jeg egentlig er skeptisk til klapp/snurretelefoner. Lenke til kommentar
A11i Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 SX1 har jo det du ser etter, men vet ikke hvem som har produsert den.. Tror det er Siemens.. God telefon, men kanskje litt stor.. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 Den mangler Magapikselkamera! Dessverre...men sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå