Merlin Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ja 6800NU er overraskende bra på ytelse ja, nVidia har gjort en veldig bra jobb her Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Som jeg har sagt før, og jeg sier det igjen: DET ER EN SMAKSSAK!! Du kan ikke bestemme om ett kort er bra ut fra en knippe spill som er populært for tiden. Tenk over spill som ikke er kommet enda, og ikke bare de som er forventet (de beste spillene kommer ofte fra små revvafirmaer). Man kan rett og slett ikke begrunne nok for å kjøpe et kort over ett annet, når de yter NESTEN likt for tiden, man må kjenne på magefølelsen! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hvorfor kaste garantien ut av vinduet når man kan beholdet den, er det noen som kan svare fornuftig på det leser\hører jeg mer en gjerne. Jeg haddet x800pro standard - gt gs 6800 er bedre en det korte i alle spill, ja du kan modde det men igjen viser jeg til påstanden over. (brukt ati siden geforce 4 serien, 9700pro, 9800pro x800pro og gt gs 6800 nå) Endret 24. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Isteden for å lage ett nytt innlegg om dette, så kan du lese litt rundt på forumet. Her får du mange dumme svar, noen veltenkte svar, men jeg sier bare smaken er som baken. Som noen sier at nvidia yter likt med ati i hl2, det er jo latterlig, les testene om de har sett noen, det er faktisk større forskjell der , enn det var med nvidia cs ati i doom3. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Hva med å vente til spillet kommer ut å ikke være latterlig selv Edit: Stakk innom EA games butikken i dag, HL2 er utsatt til 5 desember, FarCry 2 kommer sikkert ut før ) Endret 24. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
HKS Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hva med å vente til spillet kommer ut å ikke være latterlig selv Edit: Stakk innom EA games butikken i dag, HL2 er utsatt til 5 desember, FarCry 2 kommer sikkert ut før ) De sa 5. desember til meg også faktisk Men kjenner vi HL2 folka så kan det tas med en stor TØNNE salt Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hva med å vente til spillet kommer ut å ikke være latterlig selv Edit: Stakk innom EA games butikken i dag, HL2 er utsatt til 5 desember, FarCry 2 kommer sikkert ut før ) Håper du har hørt om CSS, ja den er basert på hl2 's grafikk motor, og der var forskjellen STOR! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Kanskje noen burde lage en sticky om dette så vi slipper å svare på samme spm. mange ganger daglig Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Så jeg skall selfølgelig gjette meg fremm til at det er det spillet du skriver om når du svart på hvit skriver hl2, ok, da så Edit: SVar ti Perrry Jepp jeg begynner å gå på tommgang nå, men kan alltids skvise litt til ut Endret 24. september 2004 av simalarion Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kanskje noen burde lage en sticky om dette så vi slipper å svare på samme spm. mange ganger daglig Jepp..... Hadde vært på tide det... Dette er vel 1523 gangen en ATi vs nVIDIA tråd dukker opp.. Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Drit i hva folk sier. Bare velg et av de. Noen kort er bedre på noen spill, og andre kort er bedre på andre spill. Og du kommer neppe til å kun kjøpe spill som passer best til ATI eller NVIDA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå