Gå til innhold

tips og hjelp trengs

Anbefalte innlegg

Heisann igjen

har som jeg har skrevet tidligere jobbet mye med HTML når jeg gikk på høyskolen, men det er 6-7 år siden, laget endel sider på hobbybasis men det er også lenge siden, det har skjedd mye ser jeg etter å ha surfet her endel.

Tidligere sider har jeg brukt frames, denne siden som jeg lager for en venn har jeg brukt tables, skjønner vel at det er fy fy her inne.

er ikke publisert enda!!

Endret av PCen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teh shabby 1994-HTML-kode! :nei:

Tips til forandring:

Lære deg HTML/CSS og benytte dette. Tabeller til layout husker jeg ikke hvordan man fikser skikkelig, kanskje det ikke engang finnes en skikkelig løsning på problemet ditt så lenge du bruker tabeller til layout.

Ta en kikk på stickytråden med linker til artikler, den er fin!

Lenke til kommentar

sikkert feil plass å spørre...men, før når jeg høyreklikket et sted å ville se kilde, så kom denne opp i notepad, nå skjer det ikke, er jo en ganske grei måte å se hvordan ting fungere og er, hvorfor får jeg ikke se kilden mer, er det noe som er disablet på denne maskinen eller??

Endret av PCen
Lenke til kommentar

ehhhmmm.....

Når ejg leser en text på htmldog f.eks., så skjønner jo jeg det meste, men når det kommer enkelte ord som jeg ikke skjønner, så mister jeg poenget i setningen hvis du skjønner hva jeg mener...

og da er spørsmålet mitt, finnes det OGSÅ en norsk version for å lære deg CSS, kanskje også inkludert HTML?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...