Saiko Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg skal sette sammen et system i dag som bruker et Gigabyte K8NSNXP-939 nForce3 250 hovedkort. Spørsmålet mitt er hvilke drivere jeg bør installere (og rekkefølgen)? Bør jeg ta i bruk driverene fra Gigabyte, eller om jeg kun bør installere de nye fra Nvidia Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 For å få nettveksporten på hovedkortet til å funke, må du først innstallere medfølgende driver. Kan jo evnt. laste ned og brenne siste driver fra nVidia, for så å legge det inn fra CD. Ville uansett brukt nVidia sine drivere, da de til en hver tid har nyeste versjon. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Mener å ha lest et sted at de medfølgende driverene til nettverkskortet på cden ikke fungerer? Har du noen forslag på installeringsrekkefølge av div. drivere etter at Windows er installert? Hva med : chipset, nettverk, lyd..? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Hva med : chipset, nettverk, lyd..? Jeg ville brukt siste driver fra nVidia. Denne inneholder drivere til alt på hovedkortet (inkludert chipset, nettverk, lyd). Hvis ikke Gigabyte sin funker, last ned på en anne maskin, brenn på CD, og installer fra denne. Ville deretter installert brannmur og antivirus før maskine kommer på nett. Endret 22. september 2004 av meeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå