Murty Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hvafornoe? IBM lager stygge maskiner? Jeg har selv en T40 på jobben, og er utrolig fornøyd (drømmer om å kjøpe en T42 selv). Designet er enkelt, svart og stilrent, og maskinen er rett og slett griselekker. Tynn og lett er den også. Makan! Vil mye heller ha IBM-style maskin enn disse stygge avrundede såpemaskinene enkelte produsenter lager. Et av unntakene er Apple, som lager veldig fine (avrundede) bærbare. Jeg synes også at IBM-maskinene ser bra ut. Stilren og fin. Men alle disse overfancy laptop'ene pleier det som regel å være noe drit med uansett. Maskiner skal selge på grunn av hva den faktisk inneholder, ikke hvordan den ser ut utenfra. Men så snakket ikke vi om funksjonalitet eller ytelse.. vi snakker om lekre utseender.. og der mener jeg ibm får bunnkarakter. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Men så snakket ikke vi om funksjonalitet eller ytelse.. vi snakker om lekre utseender.. og der mener jeg ibm får bunnkarakter. Jeg snakker om utseende også. Det er mange, inkludert jeg som gir IBM-maskiner gode karakterer også når det kommer til utseende, og gir flashy laptop'er bunnkarakterer. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg syns også ibm sine er utrolig bra utseende. Lenke til kommentar
Tored Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 IBM har IKKE noe pent design. Men det er de som lager de best sammenskrudde maskinene. Syns det er utrolig å si at IBM har fin design, for det første jeg tenker på når jeg ser en, er hvordan spillet "Tetris" på min eldste pc (med windows 3.86) så ut. Men når det kommer til funksjonalitet er jeg enig i at IBM er best. Dette er ingen pen maskin, men god ytelse og funksjonalitet derimot. Unnskyld, men dette ser ut som en Trailer som holder på å bli fikset.. Not Pretty Pent? Nei.. Kjedelig, men det er stilrent. Dette er derimot en flott maskin, men liker bedre pc. Sweet! Sikler forøverig etter denne uansett om jeg liker pc best.. Den evige drøm.. sammen med PowerBook da seff. Liker også godt min nydelige G556E. Syns den er pen å se på, sammtidig som den har bra funksjonalitet. Lenke til kommentar
Cera Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 IBM er ikke saa vakre naar du ser dem paa bilder, men naar du ser dem irl saa er de noe for seg selv! Alienware som mange hyler om ser ut som jallamakiner fra nille Lenke til kommentar
Musty Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ingen som har nevnt acer ferrari? Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg syns helt klart at en ibm thinkpad t42 er mye "penere" enn G556E. Enig i at mac har bra design, men å si at ibm maskinene ikke er noe særlig pene syns jeg er helt utrolig. men men smaken er som baken... Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 MAC'ene er pene, og sikkert bra og. Men folk som kjøper f.eks. en Packard Bell eller et eller annet jalla-merke på grunn av utseendet burde ta seg en grundig reality-sjekk. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Forresten, laptopene i Dell Latitude-serien ser bra ut, men nå er jo designet kanskje det minst viktige ved en PC (bortsett fra at Inspiron-serien til Dell ser ut som dyre leketøy). Dell Latitude er bra maskiner. Jeg fikk prøvd en slik maskin for noen dager siden. Virket å være solid bygget også. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Forresten, laptopene i Dell Latitude-serien ser bra ut, men nå er jo designet kanskje det minst viktige ved en PC (bortsett fra at Inspiron-serien til Dell ser ut som dyre leketøy). Dell Latitude er bra maskiner. Jeg fikk prøvd en slik maskin for noen dager siden. Virket å være solid bygget også. Det skal jeg love deg de er. Jeg sitter nå på en Dell Latitude D600 for øyeblikket. Jeg har hatt den i et halvt år. Den er skikkelig tøff, samtidig som det indre er bra. Jeg har faktisk ingenting å utsette på den. Dell Inspiron var aldri noe alternativ. Det var et problem med den, og det var at det var en fysisk svakhet i festet til bluetooth-modulen. Her kom 3 års på-stedet-garantien til sitt fulle. Noe av det desidert beste datautstyret jeg noen gang har vært borti. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Litt tilbake til ASUS, ingen som har noen link til bilder eller leverandører av ASUS M2, synes jeg ser ut som en bra maskin gitt men virker som det er slutt på å få tak i den i norge.. Lenke til kommentar
glotón Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Skal du ha en pen bærbar må det jo bare bli en iBook eller PowerBook.. Er jo ikke noe mer å diskutere.. Lenke til kommentar
NitroViking Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Denne er meget stilfull og pen - og det er en Centrino. http://www.hp.no/hjemmepc_doc/dok/barbare_...51ea_ds_noe.pdf Får en slik levert på døra snart Det eneste aberet jeg kan se med denne maskinen er ATI 9200 kortet - burde vært 9700. Jeg får fortsette den verste spillingen på X-boxen eller desktop'en med AMD 64 3000+ og 9800 Pro. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Smak er ikkje lett. Eg synest MACane ser litt "teite" ut. Overdesigna på en måte. Dei tar seg best ut på bilder. Spesielt den størete powerbooken er ganske stygg. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Denne er meget stilfull og pen - og det er en Centrino. http://www.hp.no/hjemmepc_doc/dok/barbare_...51ea_ds_noe.pdf Får en slik levert på døra snart nok et eksempel på at smaken er delt. Jeg bestilte meg en nx7010, men de skulle prakke på meg den du har fordi det var samme maskin mente de bare litt bedre harddisk. Men når jeg fikk det sølvfargede stygge skapningen i hendene nektet jeg å betale for den. Elendig service i fra Papyrus i bogstadveien forresten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå