Gå til innhold

Bare lite pene maskiner som blir laget for tiden?

karlfr

Anbefalte innlegg

Ja, skal innrømme at jeg er litt jålete når jeg skal kjøpe meg en bærbar PC. Kan bruke alt i fra HP nx7010 til nc4010, men vil ha en centrino prosessor og tv ut.

Har tidligere fått anbefalt tundra 1551 og andre maskiner, men den og alle andre ser jo helt forferdelig ut.

Hvilke muligheter har jeg? Sett på de fleste modeller her på produkt guiden på barbara, men ingen som direkte frister.

Før har jeg hatt en n600c og n610c og vært meget fornøyd med denne type maskin!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
argh... det er ingenting som heter centrino prosessor centrino er et merke en maskin får når den har intel mobile prosessor og intel-wlan

mulig den også må ha et intel chipset husker ikke helt.

hehe beklager, veit egentlig det! Veit ikke hva som er værst jeg, at jeg glemte meg bort å skrev centrino prosessor eller du som faktisk irriterte deg over det! hehe men takker for tilbake meldinger

Lenke til kommentar
Hva med IBM? De lager stilige maskiner, men kanskje i dyreste laget.

-xhilerate-

Går på Bi, og vi har dermed fått meget gode tilbud på IBM R51 til 13390,- eller X40 til 14 460, er det så rimelig som vi har fått beskjed om? Synes uansett det er forferdelig stygge maskiner, og uten tv-ut på den minste, men finnes kanskje andre løsninger på det?

Endret av karlfr
Lenke til kommentar

-xhilerate-

Går på Bi, og vi har dermed fått meget gode tilbud på IBM R51 til 13390,- eller X40 til 14 460, er det så rimelig som vi har fått beskjed om? Synes uansett det er forferdelig stygge maskiner, og uten tv-ut på den minste, men finnes kanskje andre løsninger på det?

Det å kalle en IBM Laptop stygg,.... huff... skamme seg...... burde de som ikke gjør det!... er så enig med deg Karlfr

Lenke til kommentar
argh... det er ingenting som heter centrino prosessor centrino er et merke en maskin får når den har intel mobile prosessor og intel-wlan

mulig den også må ha et intel chipset husker ikke helt.

For at en laptop skal ha Centrino-merke, må den ha Intel 855GM(E) chipset, en Pentium-M CPU og Intel PRO2100B/2200BG trådløst nettverkskort (2100B er 11mbps trådløst mens 2000BG er 54mbps). Mangler en av disse delene, kan ikke maskinen kalles en "Centrino"

Lenke til kommentar

-xhilerate-

Det å kalle en IBM Laptop stygg,.... huff... skamme seg...... burde de som ikke gjør det!... er så enig med deg Karlfr

Jeg synes også IBM maskinene er stygge og skamme meg gjør jeg ikke! Bare fargekombinasjonen rødt og svart er helt på tryne!

Lenke til kommentar

Hvafornoe? IBM lager stygge maskiner? Jeg har selv en T40 på jobben, og er utrolig fornøyd (drømmer om å kjøpe en T42 selv). Designet er enkelt, svart og stilrent, og maskinen er rett og slett griselekker. Tynn og lett er den også. Makan! Vil mye heller ha IBM-style maskin enn disse stygge avrundede såpemaskinene enkelte produsenter lager. Et av unntakene er Apple, som lager veldig fine (avrundede) bærbare.

Lenke til kommentar
Hvafornoe? IBM lager stygge maskiner? Jeg har selv en T40 på jobben, og er utrolig fornøyd (drømmer om å kjøpe en T42 selv). Designet er enkelt, svart og stilrent, og maskinen er rett og slett griselekker. Tynn og lett er den også. Makan! Vil mye heller ha IBM-style maskin enn disse stygge avrundede såpemaskinene enkelte produsenter lager. Et av unntakene er Apple, som lager veldig fine (avrundede) bærbare.

Jeg synes også at IBM-maskinene ser bra ut. Stilren og fin. Men alle disse overfancy laptop'ene pleier det som regel å være noe drit med uansett. Maskiner skal selge på grunn av hva den faktisk inneholder, ikke hvordan den ser ut utenfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...