Gå til innhold

nye call of duty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
United Offensive er en expantion pack så ja du må ha orginalen for å spille det :yes:

Edit: leif var innom

Kan godt være. Det jeg tenker på er at jeg vet at den er programmert helt forskjellig, og er ikke kompatibel med CoD. Derfor virker det litt rart om du må ha CoD.

Noen som vet helt sikkert?

Lenke til kommentar

Tatt fra gamesmix

Releasedato: 2004-09-24

Snart kommer tillegget til spillet som fikk over 80 "Games of the year" utmerkelser i løpet av 2003.

Blant annet er det 3 nye kampanjer i tillegget. Ta rollen som amerikansk fallskjermjeger og kjemp deg helt fram til den Belgiske byen Noville. Du får også være Britisk soldat om bord på en B-17 Bomber samt til og med på den russiske siden der kampene utkjempes fra en T-34/85 tank. Du må ha Call of Duty for å kunne spille dette tillegget.

Det holder med å lese den siste linja for de som ikke gidder lese hele :p

@Keylar

Har du noen gang sett en demo som ikke er standalone? :whistle:

(Sier jeg med mulighet for at jeg skyter meg selv i foten)

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar
United Offensive er en expantion pack så ja du må ha orginalen for å spille det :yes:

Edit: leif var innom

Kan godt være. Det jeg tenker på er at jeg vet at den er programmert helt forskjellig, og er ikke kompatibel med CoD. Derfor virker det litt rart om du må ha CoD.

Noen som vet helt sikkert?

Eh, ja? jeg er helt 110% sikker!

Lenke til kommentar
jepp du MÅ ha CoD. fett spill men det eneste er at jeg er på et mission nå som jeg ikke kommer videre på fordi jeg er i en heis også skal man ta den ned men det skjer ikke noe når jeg trykker på F !!! :(:(

Det er spillet som er slik. Jeg løp rundt en gårdsplass i 10 minutter før jeg snubla over pixelen som trigga ett eller annet så jeg kom meg videre :no:

Lenke til kommentar
Jeg har UO så ja, man trenger orginalen.

Angånde den heisen så er det bare og se mot spaken og gå rundt den.

Den inne i heisen, ikke utenfor.

Jeg er russer nå, men sliter med og gi de koordinatene til tanksene. Hvordan gjør man det?

bruke kikkerten :thumbup:

Joda, skal jeg se i den, også "venstreklikke" på målet? Klikker som en idiot men de reagerer ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har UO så ja, man trenger orginalen.

Angånde den heisen så er det bare og se mot spaken og gå rundt den.

Den inne i heisen, ikke utenfor.

Jeg er russer nå, men sliter med og gi de koordinatene til tanksene. Hvordan gjør man det?

bruke kikkerten :thumbup:

Joda, skal jeg se i den, også "venstreklikke" på målet? Klikker som en idiot men de reagerer ikke.

Prøvd høyreklikk da?

Bare en gjettning i løse luften... :p

Lenke til kommentar
Tatt fra gamesmix

Releasedato: 2004-09-24

Snart kommer tillegget til spillet som fikk over 80 "Games of the year" utmerkelser i løpet av 2003.

Blant annet er det 3 nye kampanjer i tillegget. Ta rollen som amerikansk fallskjermjeger og kjemp deg helt fram til den Belgiske byen Noville. Du får også være Britisk soldat om bord på en B-17 Bomber samt til og med på den russiske siden der kampene utkjempes fra en T-34/85 tank. Du må ha Call of Duty for å kunne spille dette tillegget.

Det holder med å lese den siste linja for de som ikke gidder lese hele :p

@Keylar

Har du noen gang sett en demo som ikke er standalone? :whistle:

(Sier jeg med mulighet for at jeg skyter meg selv i foten)

:!: :!: :!: godt poeng der ! :!: :!: men, jeg står fortsatt på det jeg sier, da det fort kan bli forvirrende på gamespy.com sine sider da det høres ut der som om UO er en standalone expansion :D

Lenke til kommentar
jepp du MÅ ha CoD. fett spill men det eneste er at jeg er på et mission nå som jeg ikke kommer videre på fordi jeg er i en heis også skal man ta den ned men det skjer ikke noe når jeg trykker på F !!! :(:(

Jeg sleit med akkurat det samme i 10 minutters tid. Løsningen er å gå tilbake på brettet til du finner lederen din - han står i en litt bortgjemt gang og venter på deg =) - lett å overse ! =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...