bidz Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Noen forslag? MultiCom MultiNote CL56 Den er testet av DinSide.no, men her heter den Whitebox CL56. Det er den helt samme maskinen. Testen. Utdrag fra testen: "Støynivå (10=støyfri): 10 av 10" Endret 22. september 2004 av bidz Lenke til kommentar
Gega Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Tja... her er min erfaring med CL56 så langt. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=301348 Lenke til kommentar
barks Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg har en Zepto4200 med 2ghz P-m, 1gb ram og 7200rpm 60gb HD. Den jør ikke noe merkbar lyd av seg, og i alle fall ikke når den går på batteri. De eneste tilfelle der viften går noe serlig er når jeg sitter med den på fanget eller ligger på ensofa eller noe der den sikkert ikke får inn luft nokk i innsugningen. Så lene den står på ett bord eler noe sånt er det velig sjeldent jeg hører noe til viften annet en ved oppstart. Ettersom jeg ikke spiller noe på den i det hele tatt (minestrykker regnes vel ikke som spil i dette sellskapet...) presser jeg den ikke spesiellt hardt over lengere tid; men ikke heller med store filer i photoshop og liknende blir den hverken noe serlig varm eller lager lyd. Eneste problem med maskinen hittils var litt rot med WLAN og en bryterdriver som måtte reinstalleres, samt att lyden i de innbygde høytalerne ikke helt holder niveau til å spille musikk unner en hel dags jobb. Ellers er jeg kjempefornøyd; skjermen er VELDIG bra synes jeg. Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Hmmm....skal bli interessant å følge med på om du finner ut av det med hardiskene. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Skal du ha noe som er virkelig støyfritt må du nok se på en maskin med P-m (Ultra) Low Volt cpu'en. Jeg har ikke prøvd noen av disse, men de har alle forutsetninger for å være stille: -FS LifeBook P7010med 10" widescreen, litt lite kanskje? -Dell X300 Finnes stort sett bare med 10-12" skjermer disse maskinene, velger du en med widescreen så blir det bra med skjermflate. Knut Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 X300 er så og sei støyfri, HDen er den einaste støykilda i heile maskina (men den blir "litt" varm) Sitter med 12" versjonen på jobben. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå