Errae Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Hei! Hvordan skaffer jeg flash til Opera ? Jeg finner bare Flash til Mozilla,- (= Lenke til kommentar
sasund Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 du finner alt her Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Nedlast Flash fra Macromedia Utfør installasjonsveiledningen fra Macromedia Hvis ikke Flash virker i Opera så kan det ha seg at du mangler motif. Du kan enten da installere en motifpakke, eller lesstif. Jeg prøvde å installere lesstif og da virket Flash i Opera Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 men det funker ellers uten motif/lesstif? Hva er motif/lesstif? Har en haug med brukere som maser om "KYRRE!!! FLASH FUNKER IKKEEE!!!!!!* *Det funker fint i mozilla* *ARG... jeg liker operaaa... Og mozilla@fc2 er treeeiiiggg....* Lenke til kommentar
Errae Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 We are unable to locate a Web player that matches your platform and browser. ATTENTION NETSCAPE 6 USERS: Note: If you have Netscape 6.0, then please update to Netscape 6.1 before installing the Shockwave Player. To determine what version of Netscape you have, select the "About Communicator" option in your browser's Help Menu. Click here to update your browser to Netscape 6.1. Please visit our table of recommended Web players . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå