myivan2000 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hei! Vi har høyhastighets nett på jobben, og jeg lurer på om det går ann å ta med min private laptop får å koble meg opp for nedlasting av filer? Laptop har innebygt nettverkskort, skal jeg bare koble dette til? Hvordan gjør jeg d? Mvh Ivan Newbie Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 bare til å koble til. du må muligens ha brukernavn og passord for å komme til nettverksresurser på jobben, men vil nok tro at du får tilgang til internett. Lenke til kommentar
myivan2000 Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Du mener jeg kan bruke mitt brukernavn og passord til arbeidpcen på laptoppen? Har restriksjoner på visse sider, og på nedlasting av filer. Vil dette være d samme på laptoppen? Mvh Ivan Lenke til kommentar
Kim Gundersen Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 ikke helt sikker, men skulle tro at logger du det på domene til Jobben din med ditt vanlige passord og brukernavn så følger alle group policyene med, samme hva maskin du sitter på Lenke til kommentar
gather Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Alle arbeidsplasser har forsjellig oppsett det er rimelig umulig å gi deg en oppskrift på hvordan jobben din har satt opp nettverket det jeg ville gjort er å prøve å koble nettverk til laptopen også se om du kommer på nett hvis ikke kjører de nok some sort of proxy å da blir det være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå