Ferchie Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Huff.. måtte bare stusse på den logoen, Arnes drit digge side. Uhm, sikkert dritdigg for en kar på syretripp, agh har ikke sett værre side siden fjortiser hadde klikk med egne hjemmesider på home.no argh.. stygt stygt. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Hei folkens, det FINNES slike folk i fyllingsdalen, tro meg. Er LAN der neste helg (ByLAN), der skal jeg Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Siden er laget for kødd og for å provosere folk. Alle her går jo rett på... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 TING EG HATARFEITE DAMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! homoar teit Musikk (alt annet enn Transe....) SKOLE!!!! foreldrene Mine hehe de lar meg ikkje drikke i huse...... RASISTAR å NASISTAR når damen ikkje ve Knulle utn Kondom............... at damen ikkje ve Suge meg (eg får andre te å gjøre det hehe) at damen ikkje ve ha Analsex (hon e så jæla konversativ) at Damen snart finnar ut at eg knullar andre damar............................ STØGGE HORAR!!!!!!!!!!!!!!!!!! at eg ishe får lov a foreldrene Mine å ta TATTOERING (eg ve ha "BADDASS MOTHARFUCKER!!!!!" ovar magen hehe) hehe Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Wannabe JeffK? Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Jeg elsker Ctrl+G med Opera... For en bakgrunn.. Uansett så var det storveis lesing Edit: Han klarer ikke stave navnet på favorittbandet sitt engang. favaritt bande mitt e RAGE AGENST THE MASCHINE Endret 30. september 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
nahoy Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Leste et eller annet sted at siden var et bidrag i en konkurranse om å lage den værste hjemmesiden, forresten så er det samme fyren som har laget både kim sin hjemmeside og arne drit digges. Det er i hvertfall samme mail-adresse. [email protected] Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 (endret) Nice bump dude, tar av hatten for den. Endret 21. oktober 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg