asad Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4042 Lurer på om disse kanskje er feilpriset? Hvis ikke, "duger de?"skal sette opp et system , a64, som ikke skal overkolkkes mye. SKal også ha g6800 skjermkort. har noen erfaring med de eller hørt noe rykter? Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Virker som en god pris det.. hva som passer til A64 osv vet ikke jeg.. har ikke satt meg inn i det så veldig.. venter til jeg skal ha en A64 selv om noen måneder Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 De er tross alt 800kr billigere enn de jeg skulle kjøpe. mye penger for en student det og så skal jeg ikke overklokke mye. livstidsgaranti på de og. flere meninger? Lenke til kommentar
inSain Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 CAS: CL 2,5-3-3-7 er ikke så bra Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 noe av den lave prisen er fordi de er ukens tilbud. Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 CAS: CL 2,5-3-3-7 er ikke så bra Ikke mye å si i prakis. Har sjekka en del tester på det der. cl er overvurdert hos mange. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 CAS: CL 2,5-3-3-7 er ikke så bra Ikke mye å si i prakis. Har sjekka en del tester på det der. cl er overvurdert hos mange. Hei, Kanske du endrer din mening, hvis du leser denne artikkel/test.. Mange andre bra sammenfattede tests or artikler på den hardwaresite! Mvh Kimmer Lenke til kommentar
asad Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 CAS: CL 2,5-3-3-7 er ikke så bra Ikke mye å si i prakis. Har sjekka en del tester på det der. cl er overvurdert hos mange. Hei, Kanske du endrer din mening, hvis du leser denne artikkel/test.. Mange andre bra sammenfattede tests or artikler på den hardwaresite! Mvh Kimmer Takk for linken du. Men jeg skifter ikke mening nei det er ikke store ytelsesforskjellen det er snakk om. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Da tror jeg du har svart på ditt eget spørsmål.. og 800 kroner spart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå