Gå til innhold

Der for Komplett.no!

Anbefalte innlegg

Nei!!! den beste web-shopen i verden er borte for alltid!, Alt forsvant i et ovalt hull bare pga en uavhentet pakke som jeg ikke viste om engang.

Det er sykt, gamlingen fikk sånn uavhentet-pakke-gebyrting og ble rasende...for bare 300 ussle kroner, så tok han kontakt og prata om det med 18års grense bla bla bla, foreldrenes samtykke (/#)(=/#).

Så for kontoene mine, tilogmed alle 4stk som er fra 4 data-generasjoner i mitt liv.

Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som har mista kontoen pga at foreldrene finner ut at du bestiller masse møkk (gamlingen mener møkk, jeg mener JEG MÅ HA DET).

Er ganske sur no! hvis noen klager over skrivemåten...

Noen som vet noe som er bedre enn Komplett.no?

Jeg er desperat så jeg tar vel alt no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eh...

Lag en ny konto?

går ikke, de blir vel og sperre det eller noe :dontgetit:

EDIT:

Edit: Komplett kan vel forresten ikke slette kontoen din, den trenger du jo til eventuelle retur-saker og lignede. Ring komplett og få dem til å åpne kontoene igjen.
det står på svart og hvit at de har sperra kontoene Endret av Cell_v14
Lenke til kommentar
eh...

Lag en ny konto?

går ikke, de blir vel og sperre det eller noe :dontgetit:

Nei.. er ikke ulovlig å ha konto på komplett uansett hvor gammel du er.

Uansett, lag en ny konto, men skriv en bokstav feil i navnet ditt eller noe, eventuelt i adressen. Posten er ganske flink på det, så pakkene kommer fram uansett.

Eventuelt kan du bestille ting på en annens konto, ved å sette din adresse som leveringsadresse.

Lenke til kommentar
Uansett, lag en ny konto, men skriv en bokstav feil i navnet ditt eller noe, eventuelt i adressen. Posten er ganske flink på det, så pakkene kommer fram uansett.

Eventuelt kan du bestille ting på en annens konto, ved å sette din adresse som leveringsadresse.

ehhhhmmmm. det er da mulig ja

Lenke til kommentar
Men en ting jeg lurer på, hvorfor ringer far din komplett, og tilsynelatende får dine 4 kontoer(eller konti?) slettet, bare fordi du vil kjøpe litt hardware til dataen din ?

regner med det er dine oppsparte penger som skal betale den pakken, og ikke far din sine.

Ehem, den pakken husker jeg ikke engang, vet ikke hva det er eller når jeg bestillte den. og ja jeg hadde penger til og ta den/det ut.

Lenke til kommentar
Men en ting jeg lurer på, hvorfor ringer far din komplett, og tilsynelatende får dine 4 kontoer(eller konti?) slettet, bare fordi du vil kjøpe litt hardware til dataen din ?

regner med det er dine oppsparte penger som skal betale den pakken, og ikke far din sine.

Fordi Cell_v14 er 14 år eller liknende, og ut ifra hans egne utsagn har han bestilt en masse greier på komplett?

Tenk dere om: Hvor mange av dere fikk lov til å handle for flere tusen da dere var 14?

Lenke til kommentar

Og ikke minst, hvorfor i all verden er det riktig at Komplett skal slite fordi kundene ikke har orden på økonomien/foreldrene sine etc. etc.? Og oppfordre han til å opprette en ny konto slik at det samme kanskje skjer igjen er jo helt latterlig, retur og uavhentede pakker er jo noe av det som krever mest ressurser hos en nettbutikk, det vil jo gi oss andre høyere priser.

Ta en skikkelig prat med gamlingen, dere burde jo komme fram til en enighet?

- Judaz -

Lenke til kommentar
Tenk dere om: Hvor mange av dere fikk lov til å handle for flere tusen da dere var 14?

... jeg gjorde det. Men da var det for egne tjente penger og på de premisser at jeg tok ansvar selv.

Ser for meg også et kompromi mellom deg og far din a`la noe sånt som at hvis du tar alt ansvar selv og handler for egne veltjente penger, burde ikke foreldrene blande seg. Men samtidig er det jo noen som ikke klarer å ta slikt ansvar i ung alder, så å bedømme en slik situasjon ovenfor noen man ikke kjenner blir jo feil.

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar

... jeg gjorde det. Men da var det for egne tjente penger og på de premisser at jeg tok ansvar selv.

Ser for meg også et kompromi mellom deg og far din a`la noe sånt som at hvis du tar alt ansvar selv og handler for egne veltjente penger, burde ikke foreldrene blande seg. Men samtidig er det jo noen som ikke klarer å ta slikt ansvar i ung alder, så å bedømme en slik situasjon ovenfor noen man ikke kjenner blir jo feil.

Husker på den tiden var jeg redd for å bruke penger :p

Men ting er ikke hva det en gang var :innocent::whistle:

Lenke til kommentar

Så lenge det er snakk om hardware og ikke spill(eller "LEK" som jeg har blitt fortalt opp igjennom åra) så er det vel ikke så gale vel ?

EDIT: ....en annen ting, hvordan går det ann å bestille hardware, og ikke være klar om det ??

Jeg nærmest tar pakken utifra postbilen når den kommer til postkontoret før de har lagt den i posthylla vår.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...