johnohod Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) Har nettopp installert denne: http://www.driverheaven.net/patje/ og nyaste catalyst driver på min 1557 GLS m/9700 for å få kjørt Doom 3. Og det funka fint. Men alle ikona i windows har blitt skikkelig stygge, dvs. dei har plutselig dårlig oppløysing/AA e.l.? Kan eg få tilbake den gode gamle fine windowsen min uten å avinstallere catalyst? Endret 21. september 2004 av johnohod Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 hmmm eg brukar Omega driverene og dei funkar heilt greit Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 kan være at PPT størrelsen på ikoner er satt til ekstra stor størrelse. Gå inn på generelt på egenskaper for skjerm og se om PPT er satt til Normal størrelse. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Dette skjer hver gang jeg installerer moddede Catalyst drivere på min maskin også.. Hos meg er det driveren som setter fargene til 16 bit, og problemet løses når jeg setter dem tilbake til 32 bit... Kan hende det krever en restart i tillegg. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Sjekk det med fargane som cyberpet seier, og sjekk at oppløysinga er sett til 1400*1050. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Ja det var fargane. Lenke til kommentar
Penol Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Når jeg prøver å installere nye drivere fra ati.com til mitt Ati 9700 på min bærbare får jeg feilmelding om at "Alvorlig : finner ikke video driver" og at denne må installeres før jeg kan gå videre med installasjonen. Hva skal jeg gjøre for å å dette til å fungere? Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Så vidt eg har skjønt det så må du først installere en eit program som luarar ATI drivarane til å tru at du har et vanlig 9700 kort og ikkje mobility 9700. Du finn eit slik f.eks. her: http://www.driverheaven.net/patje/ Lenke til kommentar
Penol Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Da får jeg installert, men når jeg restarter maskina får jeg opp to advarsler om at diverse filer ikke kan startes. Det virker heller ikke når jeg tryker på catalyst ikonet på skrivebordet, får samme feilmeldingene da... Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) Da må du prøve å avinstallere (og bruke denne), og legge inn på ny. Personlig brukar eg Omega drivaren, så du kan jau prøve den. Edit: Kvifor i *@#! kan ikkje moderatorane lage ein sticky om skjermdriverane som eg foreslo her? Samme spørsmålet kjem jau opp omtrent daglig. Endret 22. september 2004 av Slaughter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå