Fiskebob Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Når jeg søker på windows update etter sp2, så kommer det opp at det er ingen kritiske oppdateringer å installere. Trodde sp2 kom på windows update i dag siden det ble lansert. Har på automatisk oppdatering oxo? vil laste det ned på win update siden det bare er til en pc Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 lurer på det samme. kommer ingenting lizm Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 har den vært sånn før hos deg at den ikke finner ting på win update? Det er første gang hos meg den ikke finner oppdateringer! typsik Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 har ikke tenk til å installere nettverksløsningen på 250 mb. skal ha den "lille" på 90 mb Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 lastet den ned i dag rundt 12 tiden.. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Lastet den ned fra windows update i går. Har norsk XP home Lenke til kommentar
Lunitari Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 så dere anbefaler å inst. sp2? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 så dere anbefaler å inst. sp2? Fungerte hvertfall smertefritt for meg. Har ikke hatt noen problemer. Likte spesielt det med forbedret støtte for trådløst nettverk. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Når jeg søker på windows update etter sp2, så kommer det opp at det er ingen kritiske oppdateringer å installere. Trodde sp2 kom på windows update i dag siden det ble lansert. Har på automatisk oppdatering oxo?vil laste det ned på win update siden det bare er til en pc Kan være at det er noen oppdateringer du må laste ned FØR du kan få laste ned sp2... som f.eks. BITS oppdateringen som kom ut for noen uker siden... Bare last ned alle oppdateringer til det ikke er noen igjen, og da skal du sitter der med sp2 etter hvert... Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 22. september 2004 Forfatter Del Skrevet 22. september 2004 Rart er det, for jeg har installert alle oppdateringer, men alikevel er ingen sp2 å se. Alle andre jeg har spurt sier at sp2 skal ligge på WU, men hos meg skjer ingen verdens ting. GRrr Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg gjør det men det virker som jeg får de samme 10 hele tiden... :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå