Mister t Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Nå har jeg nettopp formatert, lagt inn win98, og installert ADSL fra telenor. Etter jeg har lasta ned noen sikkerhets oppdateringer fra microsoft, dukker det opp et vindu når maskina startes opp. Viduet kommer ikke fram, men ligger bare på oppgavelinjen. Adressen den søker etter er http://adserv.internetfuel.com/cgi-bin/omn...=82&PID=2&LID=3 Hva er dette for noe? Er det noe muffens som microsoft har finni på? Spyware eller no?? Mvh mr.T Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Yup, det er nok en Spyware....ta å last ned Ad-Aware og søk gjennom filene dine....og det er nok ikke noe du har fått fra oppdateringen din hos Microsoft [ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-05-11 21:13 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Sjekket source'en, og den inneholdt en del JavaScript, som (etter hva jeg så) høstet inn endel informasjon om søkevanene dine og sendte det til en annen side. Prøv AdAware. Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 11. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2002 kan det være kazaa? Den jeg brukte ad-ware, og plutselig var det vinduet oppe og søkte litt. Kazaa står og gjør sitt 24/7. Det går ikke å slette den filen, for da virker ikke kazaa lengre. Mvh Mr.T Lenke til kommentar
Jazzy4668 Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 Du kan bruke Ad-Aware og sette filene i karantene. Da starter programmet (Kazaa) og så TROR jeg at de ikke "spionerer" på deg........ Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 11. mai 2002 Del Skrevet 11. mai 2002 bruk kazaalite istedenfor kazaa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå