Gå til innhold

SE K700i, feil på datakabel og programvare..

MeSs

Anbefalte innlegg

Hei!

Idag kjøpte jeg meg SE K700i, og en datakabel til 600kr (!!!).. Kom hjem, la inn programvare.. Satt i kabel, og ingen telefon funnet, noen ganger finner han den og andre ikke.. Alle programma utenom "File Explorer" finner den, på "Mine telefoner".. Og det lydkonverteringsprogrammet konverterer lydene.. men de gir ikke fra seg et pip.. :( Noen forslag/tips?

MeSs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Idag kjøpte jeg meg SE K700i, og en datakabel til 600kr (!!!).. Kom hjem, la inn programvare.. Satt i kabel, og ingen telefon funnet, noen ganger finner han den og andre ikke.. Alle programma utenom "File Explorer" finner den, på "Mine telefoner".. Og det lydkonverteringsprogrammet konverterer lydene.. men de gir ikke fra seg et pip.. :( Noen forslag/tips?

MeSs

Jeg hadde samme problem og jeg fant ut at jeg måtte slå av brannmuren på maskina når jeg bruker kabelen. Så visst du har brannmur, slå den av og se om maskina finner telefonen da :hmm:

Lenke til kommentar
Bare lurer.. når du har kjøpt deg en telefon med både IR og bluetooth.. hvorfor går du da å kjøper en kabel(!!!) som til og med koster med en bluetoothadapter gjør?

jeg kjøpte bluetooth usb isteden for kabel.

og nå fant jeg ut at jeg må kjøpe en kabel alikevel.

bluetooth fungerer ikke på alle oppdateringen osv.

og nå fant jeg ut at man trenger en synkroniseringsstasjon (DSS-20 eller DSS-25)

forde kabel ikke fungerer på alle overføringer.

makan til dritt sony-e selskap ,tjene penger på alt

Endret av FlexGym
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...