cybirg Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg har også tenkt å kjøpe denne telefonen. Det ser, såvidt meg er bekjent, ut som den er det beste kompromisset mellom funksjonalitet (Symbian) og størrelse. Jeg er litt usikker på om jeg burde kjøpe 256 eller 512 mb MMC kort. Har hørt at kortet blir tregere dess større det er. Vil det si at et 512 mb kort vil være tregere uansett hvor fullt det er? Hva menes det med tregt, høy latency eller lav overføringshastighet? Er det noen tester der ute som tar for seg treghet i MMC kort? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) Har den stereo lyd? Jeg har lest på div. andre mobilforum at den har stereo-lyd på FM radioen, men at MP3 kun spilles i mono. Noen som vet HELT sikkert hva som stemmer? Skulle ikke forundre meg at det stemmer at MP3 playback er i mono.. Typisk Nokia.. Isåfall dropper jeg 6260 (som jeg har forhåndsbestilt), og venter på 6630 (som er reklamert med MP3 Stereo Playback, noe 6260 ikke er.) Er en tråd om dette på et annet forum, HER (på finsk, men en ser lett på spesifikasjonene at det er 6260 det er snakk om). Bilde av brosjyren Endret 25. september 2004 av bidz Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hmm, kjipt. Dette gjør jo 6260 til en ganske elendig mobil, sett i forhold til størrelse, vekt og pris. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Aldri si aldri... Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Aldri si aldri... Ser ikke at noen her i tråden har sagt det heller..? Endret 27. september 2004 av arehei Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 høres rart ut, det er jo en stereoport på den så da må vel iallefall 3. parts programmer klare å utnytte utgangen. Er litt rart om den sender i mono og stereo etter hvilken aplikasjon du bruker Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Om man leser testen på dinside.no av 6260'en, så forteller dem at den spiller mp3 i stereo. hvorvidt det stemmer vet jeg jo ikke, men det står nå der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå