Joffer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Ser etter et freeware ftp server program... forslag? Til Windows, for enkel ftp på lan/venner mm Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Søk litt rundt... finner det garantert på www.downloads.com Ellers er det masse gratis programmer om du bruker linux. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 til linux er det greit.. der har jeg vsftpd mm for serverene mine... men trenger til Windows XP som jeg bruker til vanlig som jeg flytter litt på av og til... og istedet for å installere og prøve mange forskjellige servere av ymse slag kanskje med reklame så spør jeg her heller Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 GuldFTPd er genialt. Gratis program med mye funksjonalitet og avanserte innstillinger. Programmet er så enkelt eller vanskelig som du selv gjør det til! GuildFTPd Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Ser bra og enkelt ut Thnx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå