lars68 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 jeg bare lurer på hvordan jeg for Action Replay til xbox å virke, men du kjønner jeg vet hvordan du ta å lagrer coder på minne-kortet, men å få det til å virke med å lagre det på spillene er et problem Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 jeg bare lurer på hvordan jeg for Action Replay til xbox å virke, men du kjønner jeg vet hvordan du ta å lagrer coder på minne-kortet, men å få det til å virke med å lagre det på spillene er et problem Vær sikker på at du har innstalert USB greia ordentlig(Du må update den), og så kan sende ting til minnekortet. Setter det inn i Xbox kontrollen. lagrer saven i Harddriven. Så lett er det. Lenke til kommentar
lars68 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 jeg lastet nettopp ned en update, men det virker fremdeles ikke, jeg blir så lei av at det ikke virker, og en ting til, jeg lagrer codene f.eks på PGR2. et spill, men da skjer det ingenting, jeg lurer på om det er noe gale med hele pakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå