bits&bytes Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har vært så uheldig å miste min originale Norske versjon av XP home CD, jeg har derfor gyldig lisens men ingen CD, noe som er svært uheldig etter en formatering harddisken. Lurer derfor på om det er mulig å ringe til Microsoft slik at de kan sende meg en ny en ? Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Du kan jo prøve... men det koster skjorta å bil å ringe til ms da... Problemet for deg er at bevisbyrden ligger på deg da... de trenger jo ikke å tro deg på at du faktisk har en legitim lisens uten at du viser dem en kvittering eller.no lignende.... Huskeliste for en senere anledning: Ta kopi av windowsxp cd'n min og legge den orginale lengst bort i et skap der jeg ikke husker at den ligger før jeg har rota bort kopien..... Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 (endret) *Fjernet av moderator - ingen tilbud om piratkopiert materiale, takk* Endret 21. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
bits&bytes Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 (endret) *Som over* Endret 21. september 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Det tok bare to poster før oppfordring til piratkopiering dukket opp. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg