Gå til innhold

Hvem har hatt høyest temp. på prosessor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

satte selv en ny personlig rekord på cpu temp i går.

hele 53 grader på to 933@1035, std boxed ribber og kjører. :grin:

tempen kom av at det var utrolig varmt ute samt at en kabinett vifte streiket og vinduet var igjen, rom temp på 29 grader :lol:

har bestillt meg to nye Thermaltake CPU kjøler, "Silent Viking" og to papst vifter, er dritt lei av coolermaster lyden ifra dual boksen min. :wink:

tbird maskinen min 850@1016 har vert oppe i 76 grader men da dro jeg strømmen og bestillte meg en ny kjøleribbe, swiftec MCettellerannet (1Kilo) som man skruer fast i hovedkortet, temperaturen kom seg men jetflyet som var påmontert forsvant etter en liten stund, nå er norm temp på omtrent 47c idle, det med en noname kabinettvifte :smile:

må nesten kommentere at tre maskiner som står på 24/7 produserer utrolig mye varme :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-11 21:27, kosh skrev:

har hatt > 110 grader på min AMD 1,4ghz...vifta stoppa av en eller anna grunn....temperaturmålaren målte ikkje meir enn 110 før den stoppa...men maskina låste seg ikkje :smile:

Det er det dummaste jeg har hørt! stopper vifta begynner amd cpu'er og brenne ettehvert ..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-11 21:27, kosh skrev:

har hatt > 110 grader på min AMD 1,4ghz...vifta stoppa av en eller anna grunn....temperaturmålaren målte ikkje meir enn 110 før den stoppa...men maskina låste seg ikkje :smile:

okse bærsj.. den hadde død før det..

når det gjelder meg har jeg ikke kommet oppi mer en 62 grader med min AMD XP 1700+ så jeg har egentlig ikke noe å si her men jeg måtte komentere det kosh sa..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...