Gå til innhold

Headsett m/mic til LAN bruk

Anbefalte innlegg

Trenger Headsett til LAN bruk og med mic til skype. Har sittet og lest litt på forumet om headsett som er ''best'' til en viss pris og funnet fram til at det er Koss og Sennheiser som er aktuelle til sånt bruk. Det jeg krever av headsetta at de skal være lukkede som går over ørene og brukbare til å ha på over lengre tid uten att en skal få vondt som ei uke på The Gathering for eksempel. Ikke overstige 800kr men kan vel overstige noen kroner. Og foresten så krever jeg en god bass og diskant som Koss er litt bedre på i følge her på forumet. Også skal de isolere godt for andre lyder som er rundt meg, ikke minst lekke minst mulig lyd.

Ser ut som en grei Sennheiser.

Eller en Koss som er bedre på bass og diskant

Takker for alle svar :)

Endret av Vismut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm....det headsettet tror jeg ikke er lagd enda. ;)

Vel og merke hvis du krever god lyd og noe som varer mer enn ett LAN-treff.

Det som kommer nærmest er Beyerdynamic DT234. Det er ikke stort nok til å ligge rundt ørene, men pga. de myke velurputene er det meget behagelig å bruke over lang tid.

Det er lukket, men ikke nok til å blokkere ute alt rundt deg. Det lekker litt litt, men ikke like ille som et åpent.

Bass og diskant er så bra som det kan bli i denne prisklassen.

DT234 er enkelt konstruert og meget solid. Det vil overleve mange LAN-treff. Det vil nok ikke de fleste Koss'ene.

Prisen ligger vel litt over 800,-.

Skal du ha noe som tilfredsstiller dine krav, må du investere i Sennheiser HMD 280 Pro eller Beyerdynamic DT290. Men det kommer an på om du er villig til å legge over 2.000,- i sakene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...