Flanger Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg bruker nå msn toolbar mest pga popup-blokkeren. Men jeg vurderer å bytte til google fordi den har google-søk funksjonen. Google toolbar skal også ha popup-blokker. Men er den like god? Burde jeg bruke Google toolbar eller fortsette med MSN? Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Dropp både Google-toolbar og MSN-toolbar og (høres ut som om du bruker IE?) gå over til enten Opera eller Mozilla Firefox, som begge har innebygde funksjoner for å blokkere popups... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg bruker Google Toolbar og er veldig fornøyd med den. Popup-stopper og google-søk i ett. Bruker Internet Explorer fordi den funker på alle nettsider. Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Dropp både Google-toolbar og MSN-toolbar og (høres ut som om du bruker IE?) gå over til enten Opera eller Mozilla Firefox, som begge har innebygde funksjoner for å blokkere popups... Forsåvidt enig..., men det blocking av popups har jo også IE hvis man bruker XP SP2... Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er det lurt og innstalere sp2? Funker det på feks alle spill. Jeg treger ikke innstalrere det så lenge alt funker uansett . HEHE Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har revet ut både IE og OE med XpLite! Og erstattet dem med henholdsvis Firefox og Thunderbird. Slutt på spyware, malware o.s.v angrer ikke et sekund Anbefales på det varmeste.. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Bruker Google Toolbar pga 2 ting: en basic popupblocker, og seff det uvurderlige google-søkefeltet som man alltid trenger fra tid til annen. Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Installer Google toolbaren, men slutt å bruk IE som hovedbrowser. Bruk Opera (min favoritt, enn så lenge) eller FireFox. IE kan du bruke når ting absolutt ikke virker i opera/firefox (som f.eks. noen nettbanker..) Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Google toolbar kan du få på Firefox også *Det har jeg* Lenke til kommentar
Gaupa Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har revet ut både IE og OE med XpLite! Og erstattet dem med henholdsvis Firefox og Thunderbird. Slutt på spyware, malware o.s.v angrer ikke et sekund Anbefales på det varmeste.. Du er tydeligvis en av de som virkelig har forstått det. Har allerede bestilt meg Firefox-skjorte! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Er det lurt og innstalere sp2?Funker det på feks alle spill. Jeg treger ikke innstalrere det så lenge alt funker uansett . HEHE har ikke merket noen problemer med sp2 siden jeg instalerte den og pop up blokkeren fungerer fint. Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Det ser ut til at jeg sletter MSN toolbar og installerer Google toolbar i stedet for da. Men det skal mer til for å overbevise meg til å bruke noe annet enn IE... (Sorry to say...) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Dropp både Google-toolbar og MSN-toolbar og (høres ut som om du bruker IE?) gå over til enten Opera eller Mozilla Firefox, som begge har innebygde funksjoner for å blokkere popups... IE er vræl. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Flanger: http://nontroppo.org/wiki/WhyOpera Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Flanger:http://nontroppo.org/wiki/WhyOpera Takk skal du ha. Kjekt å ha noe å lese på i kveld. Spent på om det er noen som kan vise hva Firefox har å by på også... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Fælt så mange som ikke liker ie. Har ingen problemer med ie og prøvde opera en gang od det var en nedtur da den var treig i forhold til ie mange plasser, det endret seg dog da jeg satte opp cache og diverse slikt da. Men uansett ikke mere opera til meg. Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Opera her også Har modifisert den og kjører blå "skin" slik at den går i ett med resten av XP Liker Opera bare bedre og bedre, men må bruke IE6 i nettbanken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Fælt så mange som ikke liker ie. Har ingen problemer med ie og prøvde opera en gang od det var en nedtur da den var treig i forhold til ie mange plasser, det endret seg dog da jeg satte opp cache og diverse slikt da. Men uansett ikke mere opera til meg. Syns det er litt rart at så mange klager jeg og. Har nettopp lastet ned Firfox og det er også veldig tregt. Holder meg til IE jeg. Da kan det være greit med en Google toolbar også. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Hørte ikke folk hva John Nunes sa da.. Ikke bruk IE! Hackeren fra Amerika fra har også et par råd til vanlige hjemmebrukere, rent bortsett fra å anvende den samme sunne fornuften som han preker om til bedriftsledere og sysop-er: - Ikke bruk Internet Explorer. Da slipper du nitti prosent av alle virusene og ormene og pop-up-ene som alle er laget for den største nettlseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå