PzYkO Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Jeg har fått tak i litt minne som ikke var i bruk på jobben som jeg kunne ta med hjem. 1,5 gigabyte med PC2100 DDR minne ECC Registered. Noen som vet om ett hovedkort som har støttet for dette og Socket A.... ? Ser at dette muligens går..? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302513&cks=PRL men da må jeg ha ny cpu... har en Athlon Xp1700+ Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Et socket 940 kort gjør er kanskje det rette valget for deg siden disse faktisk krever EEC/Reg RAM. F.eks dette og en AMD Opteron 144 skal nok gjøre godt, det eneste dumme er den lave hastigheten på minnet (DDR266) kontra minnhastigheten på Opteron (DDR400). Lenke til kommentar
PzYkO Skrevet 21. september 2004 Forfatter Del Skrevet 21. september 2004 Det var litt i dyreste laget.. noen med en billigere løsning for meg? ... Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Det var litt i dyreste laget.. noen med en billigere løsning for meg? ... Dual Athlon HK ... funker med 1 cpu, men det er kulere med to Du kan f.eks bruke Duron og AthlonXP i dual, hvis du modder dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå